субота, 16. март 2013.

ZELIMM LETOOOOO!!

Caos. :D 
Sada sam 'ucila' hemiju.. :D smaram se kao po obicaju i cekam letoooo..
Leto je moje omiljeno godisnje doba. Tada moja bff i ja idemo na plazu i komentarisemo zgodne momke. ^^ xD Ne moguu vise da ucim. Zelim raspust, sunce.. Jednostavno zelim odmor. Proslog leta moja bff i ja smo se provele nezaboravno. Zezale smo se, putovale zajedno(sa mojim roditeljima, naravno) i ludo se provodile. :D  
28.08.2013.- to je datum koji nikada necemo zaboraviti!
Te veceri je bio vasar. Mi smo se setale (pratile nase simpe xD) i zezale se. :D Odjednom su njih dvojica naisli na nas (kako i ne bi naisli kad smo ih u stopu pratile xD) i pitali nas da se setamo sa njima. Naravno da smo prihvatile. Setale smo se sa njimaa i zezale se. Meni je moja simpa poklonila narukvicu koja svetli u mraku.. Posle smo seli na jednoj klupi i slusali muziku koja se cula. http://www.youtube.com/watch?v=AXDdg8lfR1I  (prelepaa pesmaa ^^) Simpa moje bff je pokusao da je poljubi, ali je u tom trenutku njoj zazvonio fon i zvala nas je njena mama da idemo kuci.. -.- O Bozeee.. Sranjeee.. Ali u svakom slucaju, ja sam spavala kod tetke.. Oni su me otpratili do zgrade i moja simpa me je poljubila u obraz i razmenili smo brojeve telefona.. To vece nikada necemo zaboraviti... ^__^ Pesma koja nas podseca na to vece je ova  http://www.youtube.com/watch?v=UIjX7sLOric  'Da li smo se ljubili samo il' jos nesto bilo je tamo?' :D Kad god cujemo tu pesmu uvek se nasmejemo i setimo se te veceri. :D ^^
I takooo.. Jedva cekam letoooo.. Ako dobro polozim razred verovatno ce me roditelji voditi na moree. :D 
 Caos. :* <3
<3 I WANT SUMMER! <3

Нема коментара: