недеља, 17. март 2013.

Za tvoje oci - amazing *____*

'U ovo cudno vreme, poklanjam ti sebe, jer ti si sve sto zelim i dok je tako znaj daa, samo za tvoje oci pevammm' *_____*
Caos! :D 
Ovo je bio stih iz moje omiljene pesme, posvecena je decku koji trenutno hoce da bude sa mnom  i koji ima najlepse crne ocii na svetuuuu... ^___^  To je onaj decko u koga sam bila zaaljubljena i ne smem da se zaljubim u njega. Moram da mu vratim za ono sto je on meni radio, a posle cu videti sta cu... Jojjj kako je preleppppp.. Svaki put kad me pogleda u oci, srce mi jako zakuca, totalno se zbunim i tada se osecam kao da je vreme stalo. Ne znam zasto, ali uvek kad se vidimo i pozdravimo (poljubac u obraz) ja zaboravim na sve sto mi je radio i sve mu oprostim. Jednostavno ne mogu da budem ljuta na njega. Ali resila sam da mu odolim, iako je jako tesko odoleti takvom decku. :D                                             

Why you're lookin' like that
I'm burning like fire
I wanna be higher
Just let me know
Why you're lookin' like that
You're driving me crazy
 You're lookin' amazïng. - Inna 'Amazing' 


Inace pesma je posvecena iskljucivo njemu. :D 
I takoo.. Sada sam u svojoj sobi i smaram seee.. Moram da jos ucim hemiju i tehnicko. Mrzim ta dva predmeta. -.-' 



Posle moram da idem na folklor i da opet ponovim hemiju i tehnicko.. Caos, idem ja. :* <3 

Нема коментара: