недеља, 17. март 2013.

Tomorrow school -.-'

Hejjj! :D
Evo i mene. Sada sam dosla sa folklora.. Jebote ne mogu da verujem kakav sam baksuz. Kada sam se vracala sa folklora, vozila sam biciklu. Kosa mi je bila prljava i rascupana. Vozila sam jako brzo, i jedan presladak drug iz osmog razreda je prolazio pored mene. Ja sam slucajno, ne znam ni ja kako, skrenula sa staze i pala sa bicikle u blato.. Jojj koji blamm.. On me je pitao da li sam dobro, ja sam samo rekla 'jesam' i brzo ustala i otisla kuci.. O Bozee... Zasto se takvi blamovi uvek meni desavaju!? ZASTO!? Ali dobro, nema veze.. Prezivela sam i to...
Jaooooo.. Sutra je ponedeljak i opet idem u jebenu skoluu..-.- Sutra imam kontrolni iz hemije i odgovaranje iz tehnickog... MRZIM SKOLUUUUUUU!!!! Jedva cekam raspust, samo za raspust zivimmm.. Ne mogu vise da ucim.. Mama i tata zele da ja budem 5.00. Trudim se najvise sto mogu, ali nekad mi se stvarno ne uci.. I takoo.. SKOLA- tako ce biti za 3 meseca.. Heheheh jedva cekammmm. :DD Caos, odoh sad. Moram da se kupam i da ponovim hemiju i tehnicko.. Caooooo. :* <3



Нема коментара: