субота, 16. март 2013.

Pocetak :D

Hejj! :D 
Ovo je moj prvi blog i nadam se da ce vam se svideti. Ovde cu pisati dnevnik i postavljati lepe slike, pesme.. :D 
Ovako..
Sada sam u svojoj sobi. Slusam muziku i ucim hemiju. -.- Mrzim jee. Imam 3 u dnevniku i moram na kontrolnom da dobijem dobru ocenu. Jojjj.. Decko koji mi se pre svidjao, sada hoce da bude sa mnom.. Ne znam sta da radimm.. Pre mi se jakoo svidjao i dugo smo se dopisivali, pomislila sam da ce biti nesto izmedju nas, ali zivot je surov. 
14.02.2013. Tada je bio Dan Zaljubljenih. Moja bff i ja smo se setale gradom i naisle smo na njega i njegovog druga. On mi je poslao poruku i cestitao mi Dan Zalj. Tako smo se dopisivali i ja sam ga pitala kome ce kupiti poklon, a on je odgovorio da nikom nece kupiti.. Uvece kad sam se vracala sa treninga videla sam ga sa jednom devojkom kojoj je dao prelepu ruzu, smejali su se i nesto pricali. Ja sam samo prosla pored njih i rekla samo 'Cao'. Osecala sam se tako groznoo.. Oci su mi suzile, srce mi je jako lupalo, a ja sam samo pozelela da nestanem odatle..Kad sam se vratila kuci, bila sam jako umorna i tuzna.. Preko noci sam dobila temperaturu, a za nedelju dana su ustanovili da imam bronhitis.. Sada sam ziva i zdrava, hvala Bogu! :D  Ali sada on zeli da bude sa mnom, a ja cu malo da ga zajebavam kao sto je i on menee.. Vraticu mu za sve. Buahahahahah 3:D. 


;)
Ne smem da se zaljubim, moram da popravljam ocene u skoli. xD Hehhehehe odoh sad.. Ovo je bio mali pocetak i nadam se da ce vam se dopasti. :D :* <3 
Hahahhaha  ovo sam ja.. xD

3 коментара:

Tinejdz price је рекао...

Svaki cast. <3 :*

Tinejdzerka је рекао...

Hvala. <3 :*

Анониман је рекао...

Super je!