среда, 20. март 2013.

Crazy in love xD

Caos. :D
Sada sam u svojoj sobi i slusam pesmu 'Crazy in love' pesma je ekstra i peva je Beyonce. :D Ta pesma me podseca na moju ljubavnu situaciju. :D JAKOOOO SAM SRECNAAAA!! :DD
Sinoc sam bila na treningu i On je bio tamo. Prisao mi je i poljubio me u obraz. *___*  Dok sam trenirala, par puta sam ga videla kako gleda u mene i pogledali smo se u ocii.. IMA NAJLEPSE OCI NA SVETUUUUU!! A TEK OSMEHHH. Jojjj :D Pala sam na dupe kad sam ga videlaa.. :D E sada mogu da se kladim da je 100% zaljubljen u mene. Posle kada sam se vratila kuci usla sam na njegov ask i postavila sam mu pitanje (anonimno) da li bi hteo da bide sa mnom kad bih ga pitala za vezu. On je odgovorio 'Ako me bude pitala, saznacete'. :DD I onda je neko tamo postavio pitanje 'Da li bi bio sa Z..(sa mnom)' On je rekao 'Mozda'. HEHEHEHHEHEHeeee svidjam mu se 21563245256534655%. :DD Danas su mi neko postavio pitanje ' Sto se ti i ******* nesto previse druzite sa O..?' a ja sam odgovorila 'Ne smaraj bre. Sta tebe briga s kim se ja druzim? Da neces mozda i drustvo da mi biras? Ne druzimo se previse, druzimo se kao sto smo se i pre druzili, a to sto tebe ubija ljubomora, tvoj problem.:)' i onda mi je On postavio neanonimno pitanje 'Sta vas zanima sto se mi druzimo?Mzd mi se svidja neka od njih dve,pa sam im se priblizio? :P**** :* <3‎' HEHEHHEEH TaKOOO SAMMM SRECNAAAAA. JEEEEEEEEEJJJ.. :DDD ON JE TAKOO PRELEPP!! Jednom sam ga videla bez majice.. AUUU KAKVE PLOCICE IMAA A MOJE JE GODISTE. :DD Eto sada sam toliko srecna da ni pismeni iz matematike,koji cu imati sutra, ne moze da mi pokvari raspolozenjee.. Heheheheee :D O:) ^_____^ Sada sam u svojoj sobi i slusam muziku. U skoli je bilo ok. Sutra imam pismeni iz matematike. -.-' Moram da dobijem 5, jer imam jednu dvojku.. I takooo.. Caooss idem ja.. Moram da vezbam mnogouglove i polinomee.. -.-'  Love u! :* <3 





1 коментар:

Анониман је рекао...

Hello, i think that i saw you visited my weblog thus i came to “return the favor”.I am attempting to find things to improve my website!I suppose its ok to use
a few of your ideas!!

My webpage ... canadian pharmachy online