субота, 16. март 2013.

Ljubav na ledu

Stojim u svojoj sobi pored prozora. I gledammm…
Gledam I nista se ne desava napolju… Bas je smor.. O ne! Sada je prosao Ognjen pored moje kuce I video me je kako stojim ovde kao debil. FAK! O Boze kako je preleppp.. Zaljubljena sam u njega od kad sam krenula u sredju skolu.. Sada sam 1. godina, a on 2. Uvek ga vidjam u hodniku, ali on me nikada nije ni pogledao ni obratio mi se… Nije ni cudo kad postoji u skoli glavna macka BITCH Marijana. Odvratna je I jako je dvolicna.. Uvek je u centru paznje I nosi carape u brusu… Svi se zaljubljuju u nju, pa I on.. Joojj.. Ja se zamislila, a na telefonu imam 5 propustenih poziva.. Kao sto sam I mislila to je moja BFF Mila.. ‘Eej Mila sto si me zvala?’ ,   

‘Leno, konacno si se javila.. 5 puta sam te zvala. Sta si radila?’ ‘Ma nesto sam se zamislila I usput sam videla Ognjena..’ ‘OGNJENA!? Ne seri! Gde si ga videla?’ ‘Prolazio je pored moje kuce.. Prelepp jeee’ ‘ Znam, znam.. Nego htela sam da odemo malo da se klizamo.. hoces?’ ‘Naravno, cekaj me kod autobuske stanice, dolazim za 20 minuta.. Moram sad da idem.. Caoo’ ‘ Vazii. Cao’  Sta da obucem!? Ovakoo.. Helanke na kojima su izvezane pahuljice I irvasi i bela tunika. Savrsena kombinacija. ‘Mama, idem sa Milom na klizanje.. Mozda cemo posle svratiti u Mek, ne znam kad cu se vratiti.. Caoos..’ ‘ Vazi.. Cao.’ Brrrr.. Kako je hladnoo.. O, evo Mile.. Obukla se isto kao I ja.. Superr! :D ‘ Ejjj Lenoo..’ ‘Hejj.. Da li si spremna za uzivanje I gledanje DOBRIH klizacaa?’ ;) :D ‘ Jaoo Leno, ti samo na momke misliss.. Salim se. :D Naravno da sam spremna!’ ‘Onda krecemooo’ ‘ Joojj..Lena pogledaj! Boris je upravo prosao pored nas… Klizace sa nama.. JEEEJJ’ ‘Daj Mila, balavis.. Opusti se maloo.. O BOZE! Eno ga Ognjen.. Dosao je sa njim..’ ‘Daj Lena, dzabe se lozimo kad je dosla FUFN Marijana’ ‘Sada me bas briga za nju! Nece mi upropastiti ovaj dan!’ ‘Tako je! Hajmo sada, vidis da svi ulaze u ledenu dvoranu..’  ‘Cao, cao streberke.. bolje se sklonite odavde I klonite se Ognjena, pogotovo ti Lena.’ ‘Mrzim je, mrzim je, mrzim jee.. Zasto je tako pakosna?’ ‘Daj Lena opusti se.. Resicemo mi to.. Imam ja svoje metode.’ ‘Daj Mila je l si ti prsla?’ ‘Paaaa.. Nisam!’ ‘Okej, okej.. aj da napravimo krug.. Vidi naucila sam da klizam unazad.. :D JAO!’ ‘Izvini Lena.. Je l si dobro?’ To je bio Ognjen.. Brzo je klizao I nije mogao da se zaustavi, pa se sudario sa mnom… ‘Nnn-nista.. N-nema veze.. Doo-dobro samm’ O moj Boze.. Ne znam sta mi se desava.. Pocela sam da mucam.. Joj koja blamazaa..

 ‘Okej, ali izvini stvarno’ ‘Ma nema veze’ Joooojj mojee dupeee.. Kako  sam pala, jako sam se udarila.. Sve me boli.. Ali nema veze nastavicu da klizam.. ‘Ju. Sta bi ovo?’ ‘Aj nemoj da me sad zajebavas Mila… Bolii me dupe’ ‘Nije ti nista.. Samo foliras.. znam te ja.. ;)’ ‘Ma stvarno me boli’ ‘ Aj nema veze sad.. Nastavi da klizas..’ ‘Aloo streberko.. Znam da si namerno pala, samo da bi bila u centru paznje, ali nece ti to proci.. ‘ ‘Daj odjebi Marijana.. Sama si videla da je Ognjen kriv’ ‘Ma nemoj.. E sad ces da vidis’ Jujujujuju ne mogu da verujem sta se upravo dogodilooo.. Marijana je pokusala da udari Milu, ali mila se izmakla I Marijana je izgubila ravnotezu I pala I pri tom joj je ispala carapa iz brusaa.. Koji blam.. ‘Marijanice.. Koliko znam carape se nose na nogama a ne u brusu..’  Svi su se smejali.. ‘To Mila carice’ Hahhahahahhahaahhahah… :D Kakos am bila ponosna na svoju drugaricu tada.. :D Bas je volimmm!! ‘Pa nemoj tako Mila.. Carape su ipak Nike.. Marijana nije htela da ih isprlja.. Je l tako Marijanice?’ Marijana je samo ustala I besna otisla bez reci.. Nas dve smo samo bacile jedna drugoj pet, a svi ostali su se smejali, pa cak I Ognjen I Boris I svi su vikali  ‘ Bravoo.. Bas ste kraljice, majke mii..’ ‘Hahhahahah sta ovo bi?’ ‘Tako je to kad se sa nama kaci…’ ‘Jooj Mila jako te volimm I jako sam ponosna na tebee’ ‘I ja istoo.. Volim tee’ Nastavile smo da klizamo, a Ognjen I Boris sun am prisli.. Tada nismo bile uplasene.. Bile smo jako opustene.. ‘Hej, bas ste super.. A ti Mila, prava si carica’ ‘Hahah hvala Borise..’ ‘Ovajj. Hoces da idemo malo da klizamo zajedno?’ ‘Izvini, ali ne zelim da ostavim drugaricu samu.. Jedino ako Ognjen hoce da joj pravi drustvo’ Samos am tiho procedila kroz zube ’Nosi se, Mila’.. ‘Da naravno. JA cu joj praviti drustvo.. Samo vi idite’ ‘Okej.. Vidimo se’ Boris I Mila su otisli da klizaju, a ja sam samo sela I cutala sam.. ‘Paa.. Ovajj.. Hocemo I mi da klizamo?’ Upravo mi je obratio I nasmejao.. Imaaa najlepsi osmeh na svetuuuuuu…. ‘Pa.. Sto da ne..’ ‘Onda se moramo drzati za ruke.. Da ne padnemo kao malopre..’ ‘Hahahhahah vazii’ Ja stvarno nisam mogla da verujem sta mi se desava.. Kao da sanjam najlepsi san iz koga nisam zelela da se probudim.. U jednom trenutku smo stali I on me je samo privukao ka sebi I poljubio me.. Jojjj.. *___* ‘Ja.. Ovajj.. Izvinii.. Ovako. Lena ti mi je jako svidjas I vec duze vreme sm zeleo da te pitam da li bi zelela da budes sa mnom u vezi.’ NISAM MOGLA DA VERUJEM SVOJIM USIMA.. ‘Paa.. Ognjene I ti se meni svidjas vec duze vreme, ali sam mislila da se tebi svidja Marijana..’ ‘Ma kakva Marijana.. Ne volim devojke poput nje.. Daklee..?’ ‘Zelim da budem sa tobom’ I tada me je ponovo poljubio I drzeci se za ruke nastavili smo da klizamo.. ‘Volim te LENICEE’ ‘Volim I ja tebee’ Resili smo da potrazimo Milu I Borisa I imali smo sta da vidimo.. I njih dvoje su se verovatno smuvali cim su se ljubili na sred ledene dvorane.. Prisli smo im I rekli da smo se I nas dvoje smuvali.. Smejali smo se I zezali I posle klizanja smo otisli u Mek.. Bilo nam je divno tada I posle smo stalno isli na klizanje.. A Marijana…? Pa ona je naucila lekciju.. Od sada carape nosi iskljucivo na nogama a u mesto brusa nosi push-up.. Buahahahha 3:D  

Ovo je prica koju sam jos 2. februara napisala. Htela sam da je podelim sa vama i nadam se da ce vam se svideti. :* <3

2 коментара:

Анониман је рекао...

super ti je pricaa. srecno sa blogommm

Tinejdzerka је рекао...

Hvalaa! :) ♥