петак, 25. април 2014.

Uskrs :)♥

20.04.2014.

Христос Воскресе!
Danas je jedan poseban praznik koji svi ljudi pravoslavne vere slave, a to je Uskrs. Uskrs pada u nedelju i to je dan vaskrsnuca Isusa Hrista, ljudi se medjusobno pozdravljaju tako sto jedan kaze 'Hristos Voskrese' a drugi kaze 'Vaistinu Voskrese'. Pre toga se slavi Veliki Petak i na taj dan, ljudi farbaju jaja, s tim da jedno jaje crvene boje izdvajaju i na njemu isaraju krst, pa se to jaje naziva Čuvarkuća.
Pa tako smo i moja sestara od tetke i ja farbale jaja kod babe i dede, i jako su lepii. :D
Danas sam morala da ustanem ranije zato sto sam isla u crkvu na pricesce. Srela sam tamo i moju BFF i jos neke drugarice. Ali najveci utasak su ostavili Očevi sinovi *-* Svi su bas, bas *-* I takoo.. Kada sam se vratila kući isla sam da gledm fudbal i neki drugovi su dosli do mene, zagrlili i poljubili i cestitali Uskrs kao i ja njima.Miceee :D Ceo dan sam jela, prvo sam kod babe jela rostilj, pa kod kuce rostilj i ceo da rostilj *-* :O Hhahahha :D Uvece sam isla da se setam sa BFF i sa sestrom i bilo nam je super.. I takooo. :D Sada se smaram, i odoh da gledam neki filmm. :D <3 P.S. danas je tacno godinu dana od kada sam se prvi put poljubila. :D

Нема коментара: