среда, 16. април 2014.

Kad ova zena gori- tad gori sve ;)

'Dajes bogatstvo za jedan osmeh, namignes i samo prodjes, oko tebe se lome, ne dam da takvi srce mi slome! Ma da sam tvoja, gde to pisee? Plucima punim k'o uvek disem.' Ovo je nova pesma od Mie Borisavljevic, super je i zove se Bumerang. :D

Caoos. :D evo i menee. :D Danas mi je bilo super u skoli. Ceo dan smo se zezali, i danas pocinje jedan mini Uskrsnji raspustt. :D Jeeej :D Juce sam dobila 5 iz hemijee, odgovarala sam, zato sto nisam radila kontrolni.iii takoc. :D Sve u svemu super mi je. Sada slusam muziku i smaram se zato sto je napolju odvratno vreme. Duva vetar i jako je tmurno nebo. Strasnoo.
-Naj drug se zaljubio u mene, pa bas super. Nije mi bas najbolji drug, ali je jedan od boljih drugova. I nije odavde. Jedno vece mi je priznao da mu se svidjam, a ja sam mu rekla da je bolje da ostanemo drugari. I da mi nije naj drug, ne bih bila sa njim. Kao neki pederko je, i nije privlacan, ali je jaaako zabavan i zato ga i volim. (kao druga, naravno). I takoo, je on svima na fejsu napisao kako je dobio ispalu od 'doticne'-mene. Pa bas super. Ali mislim da je bolje sto sam mu odmah rekla na blazi nacin da necu da budem sa njim, nego da mu dajem laznu nadu, a i mrzim da dajem laznu nadu nekome. Sada smo opet super kao i pre nego sto mi je to priznao. I takoo. Cudan je moj zivot, ali ne bih ga menjala ni za sta na svetu. Bas mi se svidja sto sam ovakva, posebna na neki svoj nacin. :) U nedelju sam sa folklorom isla na takmicenje i ziri me je pohvalio kako sam najbolji igrac, najbolji kolovodja, da imam odlicno drzanje i da imam divan osmeh, hehee. O:) Mama je tako reci veoma ponosna, zato sto je i ona, kada je bila devojka, trenirala folklor. :D I kada mi je koreograf (zenski) rekla pred celim sastavom da sam pohvaljena kao najbolji igrac, devojcice su samo preokrenule ocima i slozile face. Uopste me to nije dotaklo, ni najmanje. Bilo mi je drago sto sam postigla uspeh. Tog dana sam isla na rodjendan kod drugarice i pevali smo na karaokama. I ja sam pevala pesmu od Zorice Brunslik 'A tebe nema' i svi do jednog su mi rekli da sam jako dobro otpevala pesmu, i da prelepo pevam. Hehee :) I takooo. :D Sada slusam pesmu od Cece '5 minuta'. Letnji hit. :D 'Kad ova zena gori, tad gori sve, kad kazu joj 'uspori' tad lomi sve, ne jednom, ne sto puta, hocu ja, hocu da budem luda, bas 5 minutaa.'  Ja sam svejedno luda, ne treba mi 5 minuta. :D
Evo jedne pesme koju sam skoro smislila:

Ponoc

Tacno u ponoc, kada kazaljke se spoje, 
jednom decku lete misli moje.

Tacno u ponoc, ceo grad spava,
a ja samo tog decka sanjam.

Tacno u ponoc, kisa jako pada,
A zajedno sa njom i moja nada.

Ponoc ipak nije toliko losa.
Ona najbolje zna,
Koliko te volim ja. ♥

Mislim sta reci? Koju posluku porati? Kome? xD Odoh ja u pesnike. :D Tako vam je to kada imate inspiraciju. ;)
Trenutno nisam zaljubljena, bar tako mislim. :D
E toliko od mene u ovom postu, cujemo se poslee. Caoss. :D ♥



2 коментара:

Анониман је рекао...

nice ♥

Tinejdzerka је рекао...

Thanks. :) <3