уторак, 1. април 2014.

Super dan :D

28.03.2014. ♥
Danas mi je bio super dan, jutros smo bili na pregled zbog srednje skole i tako to.. Vadila sam krv i jos me boli ruka. Sad bar znam kako je narkomanima kada uzimaju dozu intravenski xD hahaah xD Nazalost padala je kisa, ali jbg. Sa nama u bolnici su bili jos neki likovi, tj. jos jedan razred... Bilo je par slatkih decaka, a onaj najsladji je samo gledao u mene *-* a i ja u njega xD i takoo xD Oko 13h sam se vratila kuci i otisla kod babe i dede da jedem i tu sam malo spavala.. Posle sam otisla kuci da se spremim posto smo u pola pet isli na neki kviz da navijamo za drugare iz skole. :D Moja BFF nije isla nazalost, a ni dve seljanke iz razreda. Isle smo samo N i ja od devojcica iz razreda i svi drugovi.. I ceo put u busu su me decaci zezali i bilo nam je superr :D (inace mi smo sedele ispred saraga) Kada smo stigli, tri druga, N i ja smo otisli da kupimo nesto i nismo pitali direktora, inace trebali smo da predjemo preko nekog mosta i onda nas je direktor zvao da odmah dodjemo.. Jaaoj, usrali smo se. Izdrao nam se malo, ali smo i to preziveli. xD Na kvizu je bilo super, u jednom trenutku N je otisla do wc-a i jako dugo se zadrzala.. Jedan presladak drug koji je godinu dana mladji od mene zezao me je, omg ima predivan osmeh, a i miris *-* i kaze on meni kao 'Idii po nju, mozda joj se neto desilo' reko 'Ma nijee' i kaze on 'Ma idii' i ja otisla sa nastavnicom srpskog, i odlazimo u wc i zaticemo N kako prica sa nekim deckom na fonu, jaoo u pojam me je ubila, jako sam se uplasila sto je dugo nema, a ona pricaa boli nju uvoo.. I vratile se mi i ostale tu jos malo i osvojili smo 2. mesto. :D I krenuli mi kuci i opet se zezali i poceo mene da smara jedan kreten od druga kao da ga prihvatim na fejsu i ja mu rekla da sam ga vec odbila i on mi posalje opet zahtev i ja ga prihvatim i onda je seo iza mene i govorio mi da sam lepa, dobra, zgodna i jos svasta, i ja mu rekla da smara i on je poceo da mi govori neke gluposti -.- i onda su ona 3 druga (moji naj drugovi) poceli su da ga udaraju i rekli su da ako me opet bude dirao da im kazem.. aa micee najvecee *-* i kadaa smo stigli kuci N i ja smo otisle do centra da kupimo pljeskavice, i dok smo cekale, kisa je pocela da pljustii, e uteram i pljeskavici i kisi.. I krenule mi kuci, i kisa nas okupala, ali nema veze, bar sam se najela, i takoo, sada slusam Svim srcem od BS-a. :D



4 коментара:

Slađana је рекао...

Ovaj post je divan kao i svi ostali do sada. Mnogo mi se svidja tvoj blog i rado citam sve postove.
Volela bih da posetis i moj i da se uclanis ako ti nije problem ♥
Hvala ti unapred!
A evo i linka: http://fashionandyou94.blogspot.com/

Unknown је рекао...

Blog ti je super. Poseti i ti moj: http://ivanasdiary4.blogspot.com/
Mnoooogo bi mi znacilo da se uclanis, ja sam se na tvoj uclanila.
Hvala ♥

Unknown је рекао...

BLOG TI JE FANSTASTICAN ,VOLELA BI DA POSETIS I UCLANIS SE NA MOJ BLOG
http://teenbestfriend.blogspot.com/
P.S.HVLA UNAPRED
UCLANICU SE NA TVOJ BLOG
REDOVNO GA PRATIM SAMO NASTAVI TAKO!!

Tinejdzerka је рекао...

Hvala vam puno devojke, uclenicu see. :D <3