субота, 19. април 2014.

Opasan ;)

'Kazu da si opasan, po gradu pravis probleme, svuda cujem tvoje ime. Kazu da si opasan, ma ko te bolje zna od mene? I dok sam tu nek' cute bolje im je!' https://www.youtube.com/watch?v=Hg9FU11dLM4

Caoss ljudii :D Sta ima? :D
Malopre sam prala kosuu B| i sada slusam muziku i smaram see, i takoo :D
Juce smo sestra od tetke i ja farbale jaja kod babe. Bas su superr :D
Sanjala sam jedan super san manje-vise.
Ovako: U pocetku sam sanjala da sam u skoli i da smo imali za domaci da napravimo neki referat iz biologije, i jedino ja nisam uradila. I ja ne znam sta cu, pa sam uzela od BFF na brzinu da prepisem, i pocela ja da prepisujem i dodje direktor i uzme mi to i da biologicarki, i nesto se smeskaju, a izgleda da mi je uzeo pogresan papir, i ja sta cu, cutim i sedim, i na kraju se ispostavilo da su direktor i biologicarka u vezii. Jaooj majko moja xD Samo sto me nije slog strefio xD I odjednom sam se nasla kod babe kako pricam sa deckom koji mi se pre svidjao. Decko je cak i u snu bio savrsen *-* I mi tu bili sami, i zezali see, pricali i tako i on me poljubi. I ljubili se mi tako dugoo, i bilo je kao stvarno, bukvalno. I onda me je zagrlio i rekao da me voli, i opet me poljubio. Aaa *-* nisam htela da se budimm, mogla bih zauvek to da sanjam *-* Ali jbg, sve sto je lepo kratko traje, tako da sam morala da se probudim, nazalost. :'( :D
I takoo i ceo dan mislim o tom snu, i razmisljan da li da mu se javim ili ne. Ne znammm :D 
Sada slusam Kraj i tacka od Dare Bubamare, super je pesmaa :D 'Hej, hocu malo radosti, hocu malo ludostii, vreme je za provodd' https://www.youtube.com/watch?v=o-MKq0JZww8 :D
Odoh da susim kosu i da idem kod babe da jedem zeljanik :D 
Caoss :D ♥ 

3 коментара:

Unknown је рекао...

Hahaha, znaimljiv san ♥ ♥ ♥

Unknown је рекао...

kull post:)
poseti moj blog:http://teenbestfriend.blogspot.com/

Tinejdzerka је рекао...

Hahah i ja to kazem. ;)
Hocuu <3 <3 <3 <3