среда, 30. април 2014.

A night to remember♥ Hello May ♥

Caos ljudi.
Sada je zvanicno 1. Maj dan rada. :D 
Mi opet imamo minijaturni raspust od dva dana, cetvrtak i petak, spojena sa vikendom. Ja se trenutno nalazim u svojoj sobi i spremam se za spavanjac. :D Trebala sam sutra da kampujem, ali odlozili smo zbog kise, pa cu, kad se naspavam, prosetati sumom.

26.04.1014. u subotu, spavala sam kod tetke i uvece izasla da se prosetam. bilo mi je super te veceri. Prvo sam trebala da se setam sa nekim drugaricama, ali posto su me one ispalile, otisla sam do nekog kafica, nisam ulazila nego sam stajala na distanci i hvatala WiFi. 3:D i onda sam nastavila da se setam sama i slucajno naletela na drugaricu i ona me je pozvala da se setam da njenim drustvom. I ja kao 'sto da ne?' i krenula a njom da se nadjemo sa ostalima. I tu bile jos neke drugarice i 3 preslatka druga. *-* dvojica su u vezi, a ovaj treci je slobodan, ali je mladji od mene godinu dana, ali nisam zaljubljena u njega. I tako otisli mi do nekih klupica, i drug i njegova devojka otisli da se ljube, ove drugarice otisle da kupe nesto i ja ostala sama sa drugovima. I mi se tako zezali i kaze meni jedan (taj koji je u vezi) 'nemoj sada da te bacim u ovaj zbun' i ja kao 'jos kad bi smeo' i tako smo se zezali i on odjenom ustane i podigne me u narucje (kao kad mladozenja prenosi mladu preko praga xD) i odneo me do zbuna i pitako kao 'jel ne smem' i krene iz zezanja kao da me baci i ja kazem kao 'salim se, salim se' i zagrlim ga 'kao da se pridrzim da me bne bi bacio ;)' jaoooj kako mi je bilo lepo tadaa *-* i onda me je pustio i opet smo se zezali i one je sedeo pored mene i u jednom trenutku mi je prebacio ruku preko ramena, ali sklonio ju je, i jednom smo se pogledali u oci, i to malo duze smo se gledali aaaa *-*, jaooj znam da je u vezi i sve to ali preslaadak je i bukvalno smo se muvali celo vece *-* a i ta njegova je neka k***a, 2000. je i izbacuje dupe i sise itd. i ne verujem bas da je zaljubljen u nju, ali znam da je dugo bio zaljubljen u mene, kao i ja u njega. I bili smo pre kao u 'vezi', tj. fb vezi jer se nikada nismo poljubili xD ali jbg, sta je tu je... Onda sam celo vece pevala pesmu od Cece 'Da raskinem sa njom' 'Aa sad smi daj njen broj, da 'mesto tebe ja raskinem sa njoom, da pozovem je i kazem da si tu i da si za mnom luud ;)' super pesmaa ;) i takoo, jako mi je bilo lepo te veceri, a pogotovo deo kada me je drzao u narucju. *-* I takooo :D 'Hajde Boze budi drug pa okrani jedan krug unazad planetu, noc je kratko trajala a nama je trebala najduza na svetuu.' Istinaa :D
I takoo, odoh sada da spavam, pa vam pisem suta tj. danas popodne xD
Cujemo see, ly! ♥ ♥ ♥! 



6 коментара:

Unknown је рекао...

Prvi put ti vidim blog i jako mi se svidja,moj blog je http://dunjasimagination910.blogspot.com/,ako hoces prijavi se,ja sam se na tvoj prijavila

Unknown је рекао...

SUPER POST ,AKO HOCES MOZES DA UCESTVUJES U NASEM TAKMICENJU♥♥♥
http://teenbestfriend.blogspot.com/2014/06/letnja-basta-takmicenje.html

Tinejdzerka је рекао...

Hvala vam punoo. :) <3

Анониман је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.
Анониман је рекао...

Koliko ti imas godina?

Tinejdzerka је рекао...

15 :)