недеља, 14. јул 2013.

Presrecnaa :D

Toliko je je dugo vremena proslo od kad vam nisam pisalaa.. imala sam mnogo obaveza i tako to, tako da nisam imala bas slobodnog vremenaa. Pa da pocnemm. :D
Sada je 03:55. Ja sam kod moje BFF , spavam ko nje. Danas je bio turnir kod nas. Ajojj super smo se provelee. :D Decko kojii je takooo sladakk, i sa kim sam bila 2 meseca, dosao jeee. :DD Msm on i njegov brat sa drustvom.. :D On je tako dobar i lepp i jos uvek sam u jako dobrim odnosima sa njim. On je tako dobar i sladakk ne mogu da vam opisem.. Posto je bio tu sa njegovim bratom, a njegov brat me jos uvek zove 'snajka' (:DDDDDD). I kaze on meni, 'je l vidis koga sam ti doveoo?' ahhah i on mene tako zezao i ja kazem 'ma on nece ni da se javi', a on njemu kaze vidi koje tu i ON mi se javio i nasmejaoooo. AAAAAAAAAAAA ima najlepsi osmehh na svetuuuu. i onada njegov brat kaze kao 'uu kakvi su to pogledii' xD ahahah ja sam umrla xD bas su dobri obojicaaa. :DDD msm da bih opet bila s njim :D E da, nagovorila sam moju BFF da se depilira, jer ne zelim da na letovanje ode kao Neandertalac (ako me razumete) xD hahaha salim see :D Kada smo se vratile sa turnira, ukljucile smo omegle i upoznale par slatkuh decaka ^^ i malo zajebavale strance xD haha jbg.. :D Sutraa ON opet dolazi sa bratom, jer sam rekla njegovom bratu da ga OBAVEZNO povede ;) i takooo kako ste vi? sta ima kod vas novog? :D vecerasss sam takoo presrecnaaa :D <33 :*** ^^
^______________^

Нема коментара: