понедељак, 22. јул 2013.

'Opusteno cekam te sama ovu noc'

'Nirvanaa, opusteno cekam te sama ovu nocc. Niravanaa, isto mjesto ista budala, kad ces doc?' http://youtu.be/Y5e1tYuCOBo 
Ovu pesmu obozavam. Sinoc je bio turnir kod nas. Posto je moja BFF otisla na letovanje, ja sam bila sama tamo, ali posle su mi dosle jos neke drugarice. Decko koji mi se trenutno svidja zove se I***, sa njim sam pre bila u vezi 2 meseca, ali to je bila vise fb veza. On je jako dobar i sve naj naj i u dobrim odnosima sam sa njim. U nedelju, kada je tek poceo turnir on je dosao sa svojim bratom i bilo je tamo i vec sam pisala o tome sta se desavalo tada u proslom postu. Od tada vise nije dolazio sa bratom, a sinoc pre nego sto je pocela utakmica pustali su muziku. I dok sam tako stajala tamo, krenula se pesma 'Nirvana, opusteno cekam te sama ovu noc. Nirvana isto mjesto ista budala kad ces doc?' Tako sam se pronasla u pesmi, neverovatno. Samo sam se slucajno pogledala sa njegovim bratom, i mislim da je i on skontao o cemu se radi. xD :D I takoo. I posle turnira sam otisla sam drugaricama i drugovima ;) u park i tamo smo sedeli na klupi i zezali se, i ima jjos simpaticnih drugova. I dok smo sedeli tamo, moje drugarice su otile do cesme, a ja sam ostala tamo sama sa njima i oni su me zezalii i takoo. :DD Bas volim ovaj turnir. :D E da imam jos svasta da vam pricam ali to cu mozda posle. 
 Sada sam kod babe i dede (deda je uveo internet jee xD), pa sam sada kod njih, a moj comp., je u servisu zato sto nesto ne valja. Kad ga upalim on se skoz normalno ukljuci, i taman da pustim pesmu on se restartuje i onda ga opet ukljucim i on se opet restartuje i tako nekoliko puta, e pa kad on mene je*e, je*em i ja njega. Ha! xD I onda se tata udostojio da ga odnese u servis, kontam da je shvatio moje muke. xD pa barem mi je zanimljivo. :D I takooo.. idem ja sadaa. :D Caos. :* <3


1 коментар:

Анониман је рекао...

Kupila sam sok od limuna,jer hocu da izvucem plave pramenove takovzani ombre kroz kosu a inace kosa mi je braon da li mislis da ce uspeti?