понедељак, 22. јул 2013.

Farbanje kose 'Step'-om :DD

Caos. :D 
Sada sam farbala kosu stepom, super je ispalo. :D
'Step' je inace sok u prahu. 
Ako zelite da probate, ovo su koraci koji morate da pratite. Verujte mi, necete se pokajati. :D

1. Kupiti 'Step' od bilo kog voca. (u zavisnosti od toga u koju boju zelite da se ofarbate i koja vam je boja kose)

2. Staviti vodu da prokljuca. (ja sam stavila u malo vecoj serpici)

3. Kada voda prokljuca sipati 2-3, 3-4 kasikice soka u tu vodu i promesati. ( pre nego sto sam umocila kosu prvo sam pobala i ukusno je, ali sigurno bi bio ukusniji da je u hladnoj vodi xD)

4. Umociti deo kose ili celu kosu u posudu (samo pazite da ne opecete glavu, ja sam se malo opekla jer sam zelela da izvucem pramenove od korena., ume da boli xD)

5. Posle toga uviti kosu u peskir i drazati 10-15 minuta. (bolje uvijte u neki stari peskir, jer se boja nece odmah skinuti sa peskira)

6. Na kraju osusite kosu fenom i budite zadovoljni svojom novom kul frizurom. B| :D

Boja ce se skinuti posle 3-4 pranja (zavisi koliko ste boje stavili)
Ovo je stvano najbrzi i najefikasniji nacin da ofarbate kosu a da je ne ostetite. Meni je super ispalo. :D 
Ako su vam potrebna jos nekoliko saveta, javite se u komentar. Uradite ovo i necete se pokajati. GARANTUJEM. :D
AHAHAAH sad sam se setila scene iz serije 'Stizu dolari' xD 
'U koju bojuuu, u kojuu bojuuu ja da se ofarbam da bi ti mene primetioo!??' Hahahahhahahah xDD
    

155 коментара:

Анониман је рекао...

Ja ovo nameravam da probam veceras.:) U koju boju si farbala kosu? :D

Tinejdzerka је рекао...

Probaj obavezno. :D
U crvenu. U koju ces ti farbati? :D

Анониман је рекао...

Ofarbala juce, u crvenu takodje, diiivna je :))Sledeci put cu pokusati u zelenu.:D
BTW, super ti je blog! ;)

Tinejdzerka је рекао...

Daa, jeste. Meni lepo stoji (nisam narcis xD) i nameravam da kad budem starija izvucem iste takve pramenove, ali sa pravom farbom. :D
Hvala tii. :* <3 :D

Анониман је рекао...

Koliko treba vode da se stavi?

Tinejdzerka је рекао...

Koliko zelis, ja sam napunila celu serpu. :)

Анониман је рекао...

da li si isprala kosu posle potapanja u sok?

Анониман је рекао...

Da li ti je kosa svetla ili tamna? Da li moze crvena boja da uspe na tamno braon, skoro crnoj kosi? Molim ODG sto pre, posto mi je hitno. Hvala!

Анониман је рекао...

Da li ti je kosa svetla ili tamna? Da li moze crvena boja da uspe na tamno braon, skoro crnoj kosi? Molim ODG sto pre, posto mi je hitno. Hvala!

Анониман је рекао...

koliko treba da se drzi potopljeno u vodu?

Анониман је рекао...

ovako se farbam vec 8 meseci, samo sto ja imam posebnu tehniku i traje mi po 3 meseca. :)
isprobajte, dobro je :)

Zihernadla је рекао...

Haha, kul :D Hvala za recept!

Unknown је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Unknown је рекао...

Zelim da uradim plave krajev (žute)dalij e to moguće sa step-om i koji da uzmem?

Tinejdzerka је рекао...

Drzi se u vodi do 2 minuta.
Moze se primiti crvena boja na tamnu braon. Meni je uspelo. :D <3

Анониман је рекао...

Imam nesto izmedju smedje i plave kose,koja boja bi mi dobro pristajala?Dvoumim se izmedju crvene i zelene

Tinejdzerka је рекао...

Mozda ipak crvena. :D <3

Анониман је рекао...

da li se kosa ispere posle toga

Tinejdzerka је рекао...

Pa zavisi koliko stavis. Ja sam stavila 2 kesice i jos mi se nije ispralo. Stavi 2-3 kasikice. :D <3

Unknown је рекао...

Da li se kosa ispira posle držanja u proljučaloj vodi? :D ♥

Анониман је рекао...

ma daaaaaaj meni nije uspelo!!!

Tinejdzerka је рекао...

Ne ispira se, samo je osusis fenom. Ne znam zasto ti nije uspelo, mozda si malo stavila ili nisi pratila sve korake. :)

Unknown је рекао...

Ofarbala sam kosu u crveno, i posle 10- tak pranja nije mi se skinulo, vec pocinjem da mislim da nece ni da se skine :/ :(((

Анониман је рекао...

Kada mi prokljuca,da li treba da cekam skroz da mi se ohladi pre nego sto stavim kosu unutra,i koji sok treba da kupim da bi mi bas,bas posvetlela kosa s obrzirom da imam tamno braon boju kose :D ♥?

Unknown је рекао...

MENI JE SAAAAAAVRŠENOOO :D

Анониман је рекао...

Kraljice , evo mi suze na oci ....

Анониман је рекао...

Imam smeđu boju kose i veći njen deo sam obojila Step sokom od višnje. Od tada sam je oprala 4 puta (perem kosu 2 puta nedeljno: u sredu i nedelju), a boja izgleda kao da je tek stavljena. Oduševljena sam rezultatima, a i dužinom trajanja boje.

Анониман је рекао...

Imam tamno braon kosu da li bi mi se primila crvena??? odg mi sto pre

Inaa :3 је рекао...

Upravo sam to radila,uspelo je :33 Hvala na savetu,prosli put kad sam radila nije uspelo :/ A htela sam da pitam,koliko dugo boja stoji?

Inaa :3 је рекао...

P.S. imam tamno braon kosu i 2 kesice su sasvim dovoljne (koristila sam crvenu :D

Tinejdzerka је рекао...

Devojke, drago mi je da vam je uspelo. Ne brinite, ako vam se nije skinulo, skinuce se vremenom. Meni je tako bilo. Pozz :DD <3 <3

Tinejdzerka је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Анониман је рекао...

Meni roditelji ne dozvoljavaju.Sta su tebi rekli?Koliko imas godina?Posle koliko pranja ti se skinulo?Koliko si kesica stavila?Razmisljam o tome da uradim ovu tehniku bez znanja roditelja.Sta mislis?Izvini ako te smaram sa ovoliko pitanjaxD <3

Tinejdzerka је рекао...

HAhah. :D
Meni nista nisu rekli jer se to ispira. Imam 14 godina. Posle 2 meseca jer sam stavila puno. Stavila sam dve i po kesice. Pa ne znam sta da ti kazem, mislim da je ipak bolje da im kazes jer mogu da te kazne sto ih nisi poslusala. Nagovori mamu da ti da da se ofarbas. Stavi 2-3 kasikice ako hoces da ti se brzo ispere. :D <3

Unknown је рекао...

Da li možda neko zna da li ima da se kupi step sok od borovnice... :C Ja nisam našla.... možda zna neko? Bitno mi je, unapred hvala ^^

Анониман је рекао...

imam plavu kosu,zelim da izvucem roze pramenove.. koji step da koristim da bi mi uspela roza boja ? :)

Анониман је рекао...

Zelim da ofarbam samo jedan pramen. Koliko vode i koliko kesica soka treba da pomesam? :)

Unknown је рекао...

blog ti je super...sad sam to uradila i mogu ti reci da mi e uspelo unapred ti hvala

Анониман је рекао...

Ja imam kosu do ramena i hocu da napravim ombre stil sa plavom bojom (ukus limuna). Koliko dugo da drzim kosu u soku?
Super blog! ;)

Анониман је рекао...

jel treba da se kosa umoči u ključalu vodu ili kad se malo ohladi?

Анониман је рекао...

Ovako,imam plavu kosu koja je pocela polako da tamni,tako da sam šatirana prirodnoxD ocu da se ofarbam sa crvenim
sokom,ali me zanima koliko treba da stavim soka,zelim da mi se brzo ispere(nakon 2-3 pranja),ali da ipak bude jarko crveno,pa,koliko treba da stavim soka,ako moze da se izrazi u kesicamaxD i da li se serpa sklanja sa ringle kad voda prokljuca?molim te mi odgovori i hvala ti unapred<333

Unknown је рекао...

Da li to to treba raditi na suvoj ili mokroj kosi?

Unknown је рекао...

to treba raditi na suvu ili mokru kosu??

Анониман је рекао...

Kako da skinem boju do ponedeljka? :O U skoli nam brane fa "farbamo kosu" :OO Stavila sam 2 kesice crvenog stepa :O

Unknown је рекао...

Menis e ova tehnika svidja nego da pitam treba znaci da voda prokljuca ja stavim kesicu umocim kosu 2 min drzim i izvucem u peskiru drzim 10-15 min i fenom osusim i dobijem boju ?

Анониман је рекао...

Da li treba da se opere pramen kad se izvuce? :D

Анониман је рекао...

Da li to treba raditi na suvu ili mokru kosu? ODG BRZOOOO!

Tinejdzerka је рекао...

Na suvu, i nemoj ispirati kosu, samo je osusi fenom kad zavrsis. :) ♥

Анониман је рекао...

A je l' će se ulepiti? Jer je ipak to sok i u njemu je šećer. :)

Tinejdzerka је рекао...

Necee, provereno je. :)

Анониман је рекао...

Odlican je ovaj nacin.Zanima me koji je tvoj nacin da ga i ja isprobam.:-)

Tinejdzerka је рекао...

Ja sam samo pretila ove korake i super mi je ispalo. :)

Анониман је рекао...

Da li u prokljucalu vodu treba da stavimo nekoliko kesica stepa ili kasikica, i koliko dugo drzimo kosu u serpi?

Анониман је рекао...

Moze neka slika kako je tebi uspelo?

Анониман је рекао...

ja sam farbala krajeve kose u crveno i stoji mi vec 11 meseci :)

Анониман је рекао...

Ne mogu da skinem a nisam.rekla mami i ubice me ako me provali kako da skinem hitno molim tee a kkoristila sam dve kesice soka

Анониман је рекао...

Je l imas jos neke fore ovakve? xD

Анониман је рекао...

Imam kracu kosu do ramena je od prilike boja kose mi je brao dali bi mi uspelo sa stepom...

Анониман је рекао...

Da li to treba da se radi sa mokrom ili suvom kosom? Ja imam tamno braon kosu i neznam koju boju da izaberem, molim te pomozi.

Анониман је рекао...

Gde ima da se kupe Steo sokovi, hitno mi treba odgovor!!!

Анониман је рекао...

Pa step sokove imas u radnjama,marketima oko 25 din su, i treba da se radi suvom kosom

Анониман је рекао...

A jel znas mozda kako da nateram mamu da mi dozvoli da se ofarbam?xD

Анониман је рекао...

Pa reci joj da to jako zelis i dugo ali ako hoces sigurno, ja sam moju ubedila jer kao ispira se i dala mi je i evo 2 meseca drzi nije se skinula\o :( a zelim a sta sad nema sanse da se sisam bila bi paz kosa stavljala sam 3 kesice

Анониман је рекао...

Kada mi prokljuca,da li treba da cekam skroz da mi se ohladi pre nego sto stavim kosu unutra,i koji sok treba da kupim da bi mi bas,bas posvetlela kosa s obrzirom da imam tamno braon boju kose :D ♥? Odgovori brzooooooo molim te!

Анониман је рекао...

a jel moze to frutti sokom, posto ne mogu da nadjem step nigde? :O ♥

Анониман је рекао...

Kad prokljuca treba u vrelu vodu ne da cekas, ako ti je tamna kosa radi crvenu i meni je tamna i radila sam crvenu bas se vidi,a za fruti skom vrv moze nisam sigurna

Анониман је рекао...

Zna li neko koji se step koristi za ljubicastu boju?

Tinejdzerka је рекао...

Mozda od borovnice, ne znam nisam taj probala. :D

Анониман је рекао...

Ja sam uzela Mango Max, bas me zanima koja ce boja da ispadne:-)

Анониман је рекао...

Da li neko zna moze li uspeti sa frutti sokom, zato sto step ne mogu nigde da nadjem iiiii..... da li moze sok od limuna za plavu tj. zutu kosu.Molim vas da neko brzo odgovori, hvala unapred.... :)

Анониман је рекао...

ja yelimd a se ofarbam u plavo :D a imam tamno braon kosu oce uspeti..hitno mi odgovori ♥

Tinejdzerka је рекао...

Nemam pojma da li ce uspeti sa fruti sokom, zato sto ga jos nisam probala. Nemoj od limuna, zato sto se nece videti da si farbala. :) ♥

Nemoj plavu zato sto ti je tamna kosa i nece se videti boja, ofarbaj u crvenu tj. sokom od visnje, ja isto imam tamno braon kosu i farbala sam u crvenu i super je ispalo. :D ♥ ♥

Анониман је рекао...

Ja bih farbala kosu ovom tehnikom... Zanima me da li to moze da se uradi nekim drugim sokom u kesicama ili mora bas sa STEP-om, i imam tamnu braon boju kose, koliko treba kesice ili kasike da stavim da dobijem bas crvenu boju, a da se skine posle 3/4 pranja kose? HITNO JE! ♥


Hvala unapred

Unknown је рекао...

Ovako, htjela bih da ofarbam samo mali dio kose jedno 10-ak cm. Imam tamno braon kosu pa se dvoumim izmedju plave tj. zute ili crvene, i htjela bih da mi se skine posle jednog ili dva pranja. Sta da uradim. TNX unaprjed

Unknown је рекао...

Ovako, htjela bih da ofarbam samo mali dio kose jedno 10-ak cm. Imam tamno braon kosu pa se dvoumim izmedju plave tj. zute ili crvene, i htjela bih da mi se skine posle jednog ili dva pranja. Sta da uradim. TNX unaprjed

Анониман је рекао...

nakon farbanja stepom da li treba da perem kosu ili samo da je osusim

Анониман је рекао...

Ovako, imam svetlo braon kosu, zelela bih da se ofarbam ovom tehnikom u plavo tj. zuto pa me zanima da li ce mi se primecivati da sam se farbala i koliko soka da stavim da bi mi boja stajala 1 mesec? Hvala ti unapred! ♥

Анониман је рекао...

Htela bih da ofarbam samo jedan deo kose stepom u crveno...:D Kosa mi je tamno braon pa ne znam koliko da stavim da bi mi se zadrzala , a da traje otprilike mesec dana (kosu perem 2 puta nedeljno)... Takodje ne znam ni da li da kupim sok od visnje ili maline , dvoumim se :) Hvala unapred :D

Анониман је рекао...

:D Ps: Koliko dugo treba da drzim kosu u soku? I da li da prespem sok u neku drugu posudu , da li da cekam da se hladi? Izvini sto te smaram ovoliko... <3 <3 <3

Анониман је рекао...

Koliko si vode stavila,si držala nekoliko minuta kosu u boji i jer si posle toga isprala kposu.

Анониман је рекао...

Ja sam probala, ispalo je PREMOCNOOO! + sam ustedela novac koji bih dala da sam farbala krajeve kod frizerke i evo, stoji mi na kosi vec 2 meseca:D

Анониман је рекао...

Zanima me zelena boja. Postoje ukusi od jagode,limuna,višnje, narandže. Koji da koristim za zelenu ili, ako postoji, za plavu? Hvala unapred :3

Unknown је рекао...

http://ovojeblogodjenny.blogspot.com/ izvini što se reklamiram...
Btw odličan blog

Анониман је рекао...

Cekaj ja sam zbunjena dal treba da se stavi 2.3 kesice ili kasicice soka?ODGOVORIII STO PREEEEEE HITNO JE

Анониман је рекао...

a da li se kosa stavlja u vrelu vodu?

Анониман је рекао...

Meni je ispala ljubicasta boja. Imam tamo smedju kosu isto kao i ti, a nije mi uspela crvena.. Stavila sam dve kesice i džezvu ipo vode. U cemu gresim?

Анониман је рекао...

Imam svetlu kosu zanima me da li ce da se vidi boja limun jer sam je vec kupila pa da ne propadne hahhaha plz odg

Анониман је рекао...

A ako recimo odem na bazen, nece valjda voda da pocrveni od moje kose jer planiram u crvenu da je obojim :D

Sanja је рекао...

Stafis dve tri kesice, zavisi kakvu boju hoces.

Unknown је рекао...

Dali neko zna gde ima szeleni Steo,nemogu da nađem,upravo se bojim kosu u ljubičasto! : )

Unknown је рекао...

*Da li

Анониман је рекао...

Ja imam smedju kosu i radila sam sa stepom od limuna,moras samo duze da drzis. Ja sam radila kao ombre,drzala sam dok nije u serpi postalo belo. U kuci se ne primecuje bas,ali napolju se lepo vidi i imaces plavi odsjaj. :D

Анониман је рекао...

Hvala ti punoooo. Boja je ispala jdksnxkskrnx *00*

Анониман је рекао...

upravooo uradila i uspelo mi jeeee koristila sam od maline i kosa mi je rozaaaa *o* puno ti hvalaaa

Анониман је рекао...

Ja sam ofarbala sad, ali se bojim da mi se nece oprati posle dugo vremena. Jedna moja drugarica ima to vec 6 meseci i ne moze da skine :P

Анониман је рекао...

Imam 12 godina i nikad nisam ovo pre radila a i necu da unistim kosu ili da se desi nesto kao da se ne skine zato sto krecem u skolu za 2 meseca a necu takva kosa da mi ostane kada krenem u skolu.Zanima me koliko treba kasicica da stavim da se ispere za oko nedelju dana i kako mogu da napravim ombre efekat...Molim te odgovori :)

Анониман је рекао...

Ja sam pratila sve korake,ali mi nije uspelo... :( Cak sam i 2 puta,ali nista... Kosa mi je skoro crna... Zasto mi nije uspeloo?? :/ Odg mi plizz!!!

Анониман је рекао...

Da li more iskljucivo sa STEP sokovima? I koliko kesica bi trebala da stavim a da mi se skine posle 4/5-og pranja?
Imam braon kosu a zelala bih da krajeve ofarbam u crveno!! Alii mnogo se plasim ako ne bude htelo da se skine!
Odgg plizz, hitno je! Hvala ti unapred! <33

Анониман је рекао...

Skinut će se. Možeš bilo kojim sokom u prahu. A kesica koliko ti hoćeš. Možeš 1 :)

Анониман је рекао...

Koju boju predlazes za braon kosu?
Ja sam uzela od maline pa ne znam kako ce ispasti i da li cekam da se ohladi voda ili guram pramen u vrelu vodu i koliko mi malih kaasicica treba i jel moze to da ide u malo vecu dzezbu i recino 3 kasicice. Soka od maline na tamno braon kosu
Molim teeeeeeeeeeee! Odgovori veoma veoma veoma mi je hitno :) jer imam neku zutku za par dana...

Анониман је рекао...

Mislim da može ja sam tako i super ke

Анониман је рекао...

da li treba da cekam da se voda u koju sam stavila step sok ohladi pre nego je nanesem na kosu? :)

Анониман је рекао...

Imam smedju kosu i planiram da radim sa stepom od limuna. da li ce mi biti plavo (zuto) ili zeleno? I da li ce mi boja pustiti vodu u bazenu? HITNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Unknown је рекао...

hoce li se skidati i u vodi na bazenu?

Анониман је рекао...

da li kosu staviti u vrelu vodu

Анониман је рекао...

koloko da stavim soka ako mi je kosta do dupeta xD a pritom da mi se kosa nakon 4 pranja ispere :*

Анониман је рекао...

dali kada sam se korake uradila umocila kosu i sve to i kada tvavim peskir da li ce mi peskir sve skinuti ?

Анониман је рекао...

Posto je meni kosa braon od cega da uzmem step? Hocu da mi se ofarba u plavu boju.:)

Анониман је рекао...

jesi li stavila bas step ili neki drugi
I koliko puta si farbala?

Анониман је рекао...

Ja sam farbala samo krajeve i izgleda super samo se plasim da mi se neskine

Unknown је рекао...

JA sam farbala kosu pre više od mesec,dana,bojami se isprala,ali nije skroz,da li neko zna kako da je isperem imam svetlo smešu kosu...

Анониман је рекао...

Ja planiram da ofarbam u crveno kao ombre. Za ombre je uradila moja drugarica isyo,stavis pola kose u serpu i eto tako dobijete omvre efekat,javicu kako mi je ispalo. :)

Анониман је рекао...

Sad sam uradila ombre tako ekstra je ispalo svidja mi se... Probajtee :)

Анониман је рекао...

A gde ima da se kupi taj sok?? :D

mala Jeva је рекао...

Heej
evo ovako
ja sam pre vise od 7 meseci bojila kosu stepom
imam svetlo smedju kosu,skoro plavu,i zelela sam da uradim plave(zute) krajeve
koristila sam step od limuna,oko 3-4 kesice
kako mi je ispalo? hmm ne znam bas u pocetku mi se cinilo da mi nije uspelo,pa sam se manula toga
medjutim sutradan sam na svetlosti videla da su mi krajevi zuti,ali ona OKER zuta boja
neka najdrecavija i najgora nijansa zute :D
mada okej,optimista sam pa sam presla preko toga brzo
boja je bas zzapadala za ocii i ono mada se meni nije svidjala ponekad je i lepo izgledala tako da ono.. :D
sto se skidanja tice,kao sto rekoh pre 7 meseci sam se farbala i jos uvek mi stoji,tj sisala sam krajeve na kraju da bih se otarasila zute boje,ali i pored toga mi se jos primecuje
valjda sam duboko umocila kosu u serpu,sta znam. :D
ovih dana planiram da bojim krajeve u crveno,pa cemo videti kako ce ispasti
nadam se da necu morati ponovo da secem pola kose. :D

Анониман је рекао...

Meni je kosa svetla braon. Sta ti mislis koja bi meni boja isla ? ja hocu onako malo narandzasto :) Sta ti mislis ? :D

Анониман је рекао...

Jer ce to unistiti kosu?

Анониман је рекао...

A gde se mogu naci ti step sokovi?

Анониман је рекао...

Ja sam probala na svojoj kosi .
Mogu reci da sam zadovoljna i ako mi je boja kose braon super je ispala crvena boja . Probaj te necete se pokajati .

Unknown је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Unknown је рекао...

Volela bih da imam plavi ombre, ali imam tamno braon kosu. Gore sam pročitala da se plava neće mnogo videti na tamnoj kosi, pa me zanima koliko kesica treba da stavim da bi boja bila primetna? Ili da koristim neku drugu boju?

Unknown је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Анониман је рекао...

Stavila sam dve kesice crvenog moram nekako to za sutra sakriti,molim te pomozi... :((((

Анониман је рекао...

ja imam braon crnu kosu kako bi mi stajala narandzasta boja i kako da je stavim na kosu molim te odgovori

Анониман је рекао...

Ha,pa stvarno :D Kao da ce vas roditelji ubiti sto ste stavile na kosu,to ti je isto kao sa sisanjem,porasce kosa i isprace se...
Imam svetlo braon kosu i stavila sam narandzastu u septembru,ofarbala sam vecinu kose u sombre stilom (pomogla mi drugarica) i super je ispalo :)

Анониман је рекао...

http://fliiby.com/file/uum8148zfvv/

Анониман је рекао...

Zelim da se ofarbam u plavo,tj. zuto.Stavicu malo vise boje jer ne zelim da se skine. Imam braonkastu kosu.Da li ce se poznavati?

Анониман је рекао...

Kako napraviti da ide od svetlijeg ka tamnijem? Jel treba da se koristi vise boja? :)

Анониман је рекао...

Ja imam svetlo braon da li mi pristaje zuta

Unknown је рекао...

Kako da dobijem ljubicastu boju???
ODG BRZOOOOOO 💜

Unknown је рекао...

Koliko kosa treba da se drzi u peskiru treba da se farbam pa mi odgovori brzo

Unknown је рекао...


Koliko dugo treba da se drzi kosa u peskiru treba da je ofarbam pa mi bfzo odgovori

Unknown је рекао...

Kako DA dobijem ljubicastu boju?
Odg molim the :*

Unknown је рекао...

Trenutno mi je peskir na kosi stavila sam dve kesice i pratila korake valjda ce da mi uspe

Анониман је рекао...

Imam tamno braon kosu, da li ce da se primi zuta (koristim sok od limuna) i nece li da bude bas ono zuto?

Анониман је рекао...

Jel ce da se primi zuta (sok od limuna) na tamni braon kosu, i nece li mozda da bude punooo zuta . HITNO MI JEEEEEEEEE BILO KO NEK ODG

Анониман је рекао...

Ahh jel ti uspelo?ja cu danas u zuto(od limuna), ako znas da li ce boja da mi se primi na tamno braon kosu i nece li mozda da bude jakaa zuta? Hitno mi jee

Анониман је рекао...

Da li ce se na crnoj farbanoj kosi primiti boja ljubicasta ako uspem da nadjem?

Анониман је рекао...

Imam smedzu kosu koja vrsta stepa bi mi najbolje istaknalo pola kose? i koliko kesice stepa treba za manje nego pola kosu ?

Анониман је рекао...

Molim te odg mi sto pre... Postoji li step od borovnice? Koji step farba kosu u plavo tj. u teget boju?

Анониман је рекао...

Ja sam ovo uradila u oktobru sa prijateljicom, imala sam još 12 godina (svi su me gledali k'o da sam luda)... Najvažnije je da to radite jer se vama sviđa, a ne jer je popularno ili jer drugi nose! Mi smo u 1,5l proključale vode stavile dve kesice Step-a od višnje (punch) i držale oko pola sata i isprale tek sutradan... Prvih nekoliko dana se ispire baš dosta (curi crvena voda po kadi) posle ne više, takođe će vam kosa biti slatka... Meni to još uvek stoji prilično intenzivno, posle 5 meseci... Samo što mi je kosa negde svetlija, a negde tamnija, pa negde izgleda bordo, negde roze, negde jarko crvena... I zaboravih da kažem da sam radila samo pola kose... Eto, to je moja priča, pa da znate... ����

Анониман је рекао...

Koji sok da koristim da bih se ofarbala u zeleno?

Анониман је рекао...

Mora li step up sok ili moze neki drugi sok u prahu

Анониман је рекао...

Da li ima neki sok boje plave ili ljubicaste ....????

Анониман је рекао...

Imam malo tamniju braon kosu,razmisljala sam da ofarbam krajeve Step-om u plavo,da bi bio kontrast i nekako mi se cini da ce mi to najboolje stajati,ali cisto da pitam za misljenje,da li bi mi nesto mozda bolje stajalo od plave?Leto je i htela sam da dodam malu promenu,a ako mi se ne svidi,svakako ce se oprati :)

Анониман је рекао...

Da l' hoce zuta boja (npr. sok od limuna) da se primi na tamno braon boju kose? :D

Анониман је рекао...

Hej Devojkee, zanima me da li je neka koristila plavu (teget plavu boju ili zelenu), ne znam da li uopste postoji ta boja, trazila sam na netu i u radnjama i imaju samo crvenu, probala sam i superrr je crvena, ali sad sam htela plavu ili zelenu. Unapred hvalaa =)

Unknown је рекао...

Da li znate gde moze da se kupi step sok?

Анониман је рекао...

Da li kosa treba da bude mokra?

Анониман је рекао...

Koji ukus step soka je plava ili zelena

Анониман је рекао...

Koji ukus je zelena ili plava boja

Unknown је рекао...

Da li treba voda da se ohladi ili da stavim u vrucu??

Анониман је рекао...

I meni krece skola kako da skinem

Анониман је рекао...

Znaš li možda koji ukus step-a da uzmem da bih napravila neku svetlu roze, kao bebi roze nijansu ?

Tinejdzerka је рекао...

Mislim da bi boja maline bila priblizna boja kad se ispere malo :)