петак, 26. јул 2013.

Da li sam ja to cetovala sa Bread Pitt-om? O.o *______*

'Na kogaa sii lepp, na koga si luud, nocas tenecu pitati, al' ne pitaj ti na koga sam ja KRALJICA NOVIH LJUBAVII' ♥
OMG OMG OMGGGGG ja jos uvek ne mogu da verujem da sam se dopisivala sa Bred Pitom.
Deckoo je savrsennnnnnn. Takoo lepp, sladakk.. *_________* On se zove M****** i presladak jee. Nisam ni mislila ca cu imati bilo kakav kontakt sa njim, jer sam mislila da me decko ne primecuje, tako da sam resila bila da se ne zaljubljujem u njega. Svejedno, ipak smo cetovali i on je PRVI poslao poruku. :DD  Nikada u svojih 14 godina nisam cetovala sa ovako lepim deckommm. ^^  Bas je dobar lik, nije nafuran.. Rekao mi je da sam lepa i da sam zgodna. (cenim njegovo misljenje) xD Njemu to mozda nista ne znaci, ali ja skacem od srecee. HAHAHAA sada ga cekam da dodje na fb. :DD Hahahha jaooo, zaljubicuu seee, predosecamm. I takooooo. Sada sam kod babe i dede, smaram se.. Sinoc sam gledala jako dobar film Marley & Me. Film je predobar, prelep, ja sam plakala na kraju. Imam i ja psa, zove se Maza. Inace ona je Sibirski Samojed. Prelepa je. Tako nekad mi pobegne pa je jurim po gradu. xD Obozavam jeee. :D Uskoro cu je voditi da se pari, pa da imam malee kucee. Preslatki suu. ^^  I takooo, odoh sad. :* <3






SIBIRSKI SAMOJED ^^

2 коментара:

Анониман је рекао...

Ja sam takodje gledala taj film odavno i veoma mi se svideo... :D

Tinejdzerka је рекао...

Predobar je. :D