субота, 17. август 2013.

Napokon da i ja napisem neki post xD

Heej :DD
Posle dugog vremena evo i menee. :D
Sada sam u svojoj sobi i slusam pesmu Señorita, prvi put je cujem i mogu reci da je predobra. Prava letnja. :D 
I takooo... :D 
Svasta se desava u mom zivotu. Shvatila sam da me vise zabole dupe sa sve muskarce ovog sveta. (sem mog tate <3) Ko se zaljubio u mene zaljubio se, ko nije zaljubice se. ;) xD Decko u koga sam zaljubljena ako hoce neka pita za vezu ako nece ne mora. Briga me. :D Ne znam sta da pisem vise. xD
Za 14 dana pocinje skola, jedva cekam, ali samo zbog zezanja sa drustvom na velikom odmoru. :D Mama mi je danas kupila sveske, ne znam sta je mislila ali ne trabeju mi. xD salim se :D
Sredjivala sam ves danas, pola garderobe sam izbacila sto ne nosim.. i shvatila sam da NEMAM STA DA OBUCEMMM!? hahaha salim se xd a stvarno, ni ja nisam znala koliko odece imam do malopre xD
Toliko sam se smorila da ne zanm sta cu od dosade. Odoh ja da spavam, laku nocc. :* <33 

Нема коментара: