петак, 27. септембар 2013.

Nova prica Dodir neba'

‘Zvala sam te ‘misu moj’ volela sam dodir tvoj, usne vrele, plavu kosulju I sve ti dala. Jos pamtim dane te kad bio si mi sve, al’ svaka ljubav umire, e to nisam znala.’
Posle dugog vremena izasla sam sa Tarom u klub. Raskinula sam sa njim pre mesec dana, ali jos ga volim, voli I on mene sigurna sam u to.. Obukla sam crnu, usku haljinu, stikle, uvila siske, nasminkala se I stavila poseban parfem, bas onaj koji je on voleo. Andrija  sedi u separeu sa Tarinim deckom, tacnije njegovim najboljem drugom. Posmatra me, ali pravim se da ga ne primecujem iako je to tako tesko. ‘Pridji mi pridji mi, kako to ne vidis da imam sve al’ tebe ne, opusti se I bices samo mojj’ Igram, tacno naspram njega.Pogledala sam ga pravo u oci.  Gledam te prelepe zelene oci, u kojima sam nekada videla ceo svoj svet. O Boze koliko ga volimm. Osmehnuo mi se, prelepi, beli zubi. Taj najlepsi osmeh zbog kojeg sam zivela. Ustaje I staje kod sanka da naruci pice, krecem prema njemu. Gledam ga pravo u oci, sve dok ne prodjem pored njega.  Pocinje pesma, nasa pesma. ‘Treba mi tvojih usana, neznosti tvojih dlanova, jos volim te jos volim tee. Samo sa tobom svet je u boji I ova dusa se ne boji zivim al’ nisam ziv bez tebe sve prestaje, nestaje. ’

Snazno me hvata za ruku I okrece ka sebi. Pogledao me je pravo u oci, tim prelepim zelenim ocima me je gledao a ja sam se gubila u njima. Rekao je ‘Jos volim te’ I poljubio me. Poljubio me je tako nezno, sa puno ljubavi. Cvrsto me je uhvatio oko struka. Onda me je opet pogledao u oci I snazno zagrlio. O Boze koliko mi je to trebalo. Cutali smo. Toliko mi je prijala ta NASA tisina. Previse ga volim. ‘Niko se ne ljubi kao ti, nijedna ne ume, ni da mi misli procita, ni da me razume, kako bez krila da poletim znala si sta treba da osetim dodir neba.’ Pogledao me je I nasmejao se najlepsim osmehom I poceli smo da plesemo. Pricali o svemu I smejali se. Koliko ga volim ni sama ne znam. Naravno Tara I Filip su se ljubili u separeu njihovom. Od te noci, provodim dane na sedmom nebu, I volimo se kao nikada do sada I necu ga ponovo izgubiti sigurna sam u to.  <3

Ovo je pricica koju sam napisala dok nije bio uplacen net nadam se da ce vam se dopasti. Sada moram da idem pa vam pricam sta se desavalo ovih danaa. Pozicc :D <33 :*

Нема коментара: