понедељак, 22. април 2013.

Moj prvi poljubac :* ^___^

'Uso si pod kozu do cudno je ne mogu da te odbijem. Usne nasle su za pola sata tu negde preko vrata put do poljupca.' :* http://youtu.be/NXbxJBtDkFQ

 Caos. :D
Sta radite? :D Kako ste? :D Ja se trenutno smaram, slusam muziku i u glavi vracam film subotnje veceri. ^^
U subotu, tacnije, 20.04.2013. bila sam kog tetke da spavam. Prvo sam bila na treningu a On je igrao fudbal. Prosla sam samo pored njega i rekla 'Cao :)'. Posle mi je prisao i poljubio me u obraz. :D Rekao je mojoj drugarici da sam lepa i dok sam bila u svlacionici pevala sam a on me je slusao napolju.. Ajojjj. xD  Uvece sam se setala sa drugaricama i srela ga. Jedna drugarica me je zezala za njega i kaze kao da se poljubimo.. Ja se sprdala i rekla 'Jao mene je sramota, Ja sam jako stidljivaa..' I ne znam kako, otisli smo kod nekih stepeica u mraku, i On je stao jednu stepenicu nize da budemo iste visine. Zagrlio me je oko struka, a ja njega oko ramena, i poljubili smo se. Poljubac je trajao nekoliko sekundi i onda sam ja stala jer mi je bilo smesno, ne znam zasto, i onda smo se ponovo poljubili. Drugi poljubac je trajao malo duze od prvog. Jojj. *_____* Osecam da se ponovo zaljubljujem u njega. Jaooo ubi me Boze.. :D  Nismo u vezi, ali mozda cemo biti.. Ne znam.. Sada sam totalno zbunjenaaa i pomalo zaljubljenaa. Hehe. :)) Sada ne znam sta zapravo osecam prema njemu.. Jojjj.. Ali nema veze, desio se moj prvi poljubac koji nikada necu zaboraviti.. Bas sam HAPPY. :D  'Nek' vozi ritam s' Balkana, jer on je decko bez mana, iako zele ga sve veceras sa mnom jee.. ' Hahah pravi stih. :D
'Da li smo se ljubili samo il' jos nesto bilo je tamo, u motelu gde se imena ne zapisuju? Tu gde jutra padaju tesko, gde se budi srce sa greskom.. Da li smo to mi na ljubav naselii?' http://youtu.be/hhtaCTgI8DE Izgleda da jesmo. :D Heheee. :D
I takooo. :D Idem ja sadaa. :D
Caos. :* <3



2 коментара:

Анониман је рекао...

E cao samo da ti se javim i kazem da sam presrecan zbog onog poljubca, desio se tako spontano i prelepo. Ostace mi zauvek upamcen u memoriji mojih osecanja, scaki put kad prodjem pored nekih stepenica seticu se tebe i naseg osemhivanja hehe. Lepi su stihovi bas se uklapaju u smisao nasih zivota te veceri.

Tinejdzerka је рекао...

Haha vrlo duhovito. :* xD