недеља, 14. април 2013.

*1 na 1*



Sedim na rezervnoj klupi. Jos 3 minuta do kraja utakmice. Igramo svetsko prvenstvo. Ja sam kapiten ekipe. Tokom cetvrte cetvrtine, jedna igracica me je gurnula namerno I ja sam pala I udarila glavu. Ne mogu vise ovde da sedim. Zelim da pobedim. ‘Mila da li mozes dad a udjes?’ ‘Mogu, dobro sam sasvim!’ To je bio trener. Potrebna sam ekipi, znam to. Iako se nisam osecala najbolje usla sam. Guble smo dve razlike, ostao nam je minut. Vodim loptu do trojke. Ne mogu. Stala sam. U glavi mi se vrtelo, a 10 sekundi otkucava. Sve je oko mene burno, publika navija, trener je nervozan, sve se odvija kao u nekom filmu. 5 sekundi.. Boli me glava, moram da sutnem. Bacila sam loptu, 3, 2, 1. Lopta je upala u kos I postale smo prvakinje sveta. Samo sam pala, I bilo mi je drago sto je gotovo. Bila sam tako srecna kao I moja ekipa. Dobile smo medalje a ja sam proglasena za najbolju igracicu. Celu nos sam slavila sa ekipom, bila sam tako umorna pa sam otisla kuci. Kad sam usla u kucu mama I tata su mi cestitali I radovali se, a ja sam samo otisla da spavam. Sutra idem kod drugarice, pocinje letnji raspust. Mi smo 3. godina srednje skole. ‘Luna, stigla samm’ ‘Ej Mila, pa cestitamm’ ‘Hvala tii.. Joj jedva sam cekala da te vidim, hoces da idemo posle na basket?’ ‘Ma da pa da me oderes, kao I svaki put’ ‘Hahahha ma necuu, pusticu te ovaj put’ ‘Okej. :D ‘ajmo onda.’ :D Otisle smo na tren koji se nalazio pored skole. Tu su svi dolazili: kosarkasi,. fudbaleri, rukometasi. Nas dve smo igrale ‘Ajnce’. Naravno vodila sam. Sa strane su bila dva kosarkasa, veoma slatka. Gledali sun as I komentarisali nesto. Mi smo se pravile kao da nas ne zanimaju I smejale se. ‘Joj Luna vidi ihh. Kakos u slatkii..’ ‘Daaaaa… Ja se moram upoznati sa njima.’ ‘Ja cu onog u plavom dresu sa crnim ocima’ ‘Ja cu njegovog druga sa plavim ocima.’ ‘E Mila, pa ne mogu nikako d ate pobedim, mislim niko ne moze da te pobedi’ Namignula mi je I onda sam skontala o cemu se radi. To je bila zamka za njih. ‘Ma necu vise da igram sa tobom, umorila sam se.’ ‘’Ajde Luna molim tee’ ‘Ne, nee. Hej ti u plavom dresu, da li bi smeo da igras 1 na 1 sa prvakinjom sveta?’ ‘Pa probao bih’ :D ‘Cao ja sam Andrija, a ovo je moj drug Sergej’ ‘Cao, ja sam Mila, a ovo je Luna’ ‘Andrija igrajte ti I Mila basket, Sergej I ja cemo da navijamo..’ ‘Hmmm odgovara mi, hocemo da pocnemo Mila?’ Bozee ja sam se topila, kako me je pogledao onim prelepim ocima, ma kakav basket, u tom trenutku bih ga samo poljubila.. ^_^ ‘Hajde :D’ 1:0, za mene, 1:1, 2:1 za njega, 2:2. U jednom trenutku dok je stajao ispred mene, cuvao me je, priblizio mi se isuvise blizu I gledao me pravo u oci. Ja sam stala I slucajno ispustila loptu. Nisam marila za nju, samo smo stajali I gledali jedno drugo. Privukao me je ka sebi I poljubio me.. Aaaaaa ja sam se zaljubilaaaaa.. Ljubili smo se tako, sve dok nas nisu prekinuli Luna I Sergej. ‘Aloo ljudi, zar ne bi trebalo da igrate basket, a ne da se ljubite tu? Znamo mi da se vi volite, ali prvo zavrsite." Jas am se snalazljivo izmigoljila Iz njegovog zagrljaja I uzela loptu I ubacila sam u kos. Pobedila sam 3:2. Jeeeee. :D Hahahah on se smejaoi rekao ‘E ovo nije fer’ Prisao mi je I kao hteo da me saplete. Slucajno se sam sapleo pa sam pala preko njega. Smejali smo se I ljubili.. Tada mi je priznao da me voli, I da se zaljubio na prvi pogled, kao I ja u njega, takodje. Posle smo otisli kuci I spremili za plazu. Tog dana su se I Luna I Sergej smuvali. Mislim tad su nam rekli da su u vezi, a smuvali su se jos na basketu dok smo mi igrali. Dani su prolazili, a mi smo se voleli i provodili. Taj dan nikada necu zaboraviti, kao ni utakmicu. Veoma sam srecna sto imam takvog decka i BFF. Volim ih najvise! <33
*KRAJ*




Нема коментара: