понедељак, 8. април 2013.

Ponedeljak- uspeh :DD

Caoo. :D
Danas mi je bio super dan. Prosla sam na pesnickoj stafeti i idem u Zrenjanin. Iz visih razreda (od 5 do 8) samja prosla, a iz nizih (od 1 do 4) moja komsinica. :D Moja pesma se zove Drugarstvo. :D Nisam se ovome nadala, al' ajd'. :D Sada se zezam sa mojom BFF. Ogovaramo, komentarisemo i smejemo se kao ludee.:D

Sinoc je, ako ste pratili, bio tenis. Novak Djokovic se rasplakao kad je cuo da je povreda koju je zadobio posle meca sa Semom Kverijem.
Đoković je iskrenuo zglob u trećem gemu duela sa Kverijem, a na kraju je slavio sa 7:5, 6:7, 6:1, 6:0 i tako odveo naš tim u polufinale u kojem će igrati sa Kanadom. Tako mi je bilo zao kad sam to videla. Oci su mi suzile kad sam videla intervju posle meca. Intervju mozete videti  OVDE. Strasno. Ali takav je zivot. Nastavice dalje i nadam se da ce se brzo oporaviti. :) 

JeDvA CeKaM LeTo! Bice super. :D Konacno se prolepsalo vreme. Danas je bilo dosta toplije. JEEEE
:D Moram da smotam nekog decka za raspust. :D I naravno ovog leta smo se moja Bff i je dogovorile da se prvi put poljubimo sa momcima. :D I takoo. Idem ja sad. :D Mozda uskoro napisem neku pricu ili pesmu. Hhahaha sada imam neku inspiraciju. Prosto sam nadarena. xD Caos. :* <3 


Novak<333

Нема коментара: