уторак, 9. април 2013.

Sve je ok :)

Caos. :D
Danas mi je bio ok dan. U skoli je bilo kao i uvek smaranje. Imali smo dva casa fizickog vaspitanja. Jeeee. :D Bila sam na folklor i bas sam se umorila.
Malopre sam gledala jedan predobar film. Zove se 'Chalet Girl Inspiring Sports Romance'. Super je. U filmu se govori o jednoj devojci koja se zove Kim. Ona je bila prvakinja u voznji skejtborda. Ona i njema mama su pre imale saobracajni udes, njjena majka je poginula. Kim je to ostalo u secanju. Nasrtavila je dalje i ostavila skejt.Kim odlucuje da potrazi posao i odlazi u nekim planinskim delovima (ne znam kako se zove to mezsto :D). Tamo ce raditi u jednoj ogromnoj kuci sa drugaricom, kao posluga. Nakon 2 dana boravka upoznace gazde te kuce, naravno, upoznace i njihovog sina koji je presladak, ali na zalost veren. Kim ce se prijaviti na takmicanje u snowbordu. Kim ce se zaljubiti u gazdinog sina, kao i on u nju... Da li ce njih dvoje biti zajedno i da li ce Kim ucestvovati i pobediti na takmicanju vam necu otkriti. 3:D Pogledajte film i necete se pokajati, uveravam vas. Film mozete pogledati ovde http://www.youtube.com/watch?v=mpzkrg9qvuw.
Idem ja sad da trazim neki drugi film da gledam. Caoss. :* <3



Нема коментара: