уторак, 14. октобар 2014.

Jedino u mraku, mrak smo kao parr ;)

Jedino u mraku, mrak smo kao parr, al' pogresne su veze uvek prava stvarrr;) Antidepresiv :*


28.09.2014.

Te veceri je bio rodjendan mog druga. Na rodjendanu je bilo super, ali tu je bio i moj komsija sa kim sam bila 2 puta, ali drugarski. On se muvao sa nekom tamo, ali nisu bili zajedno. rekao mi je da ga zovem kad krenem kuci. I idemo mi da ispratimo BFF kuci, i nastavljamo dalje. Pricali smo nesto bezveze, skola i tako to. I kada je naisao prvi mracni deo ulice, on je poceo da me zeza kako sam niska, i stali mi da se izmerimo, i ja stala onako naspram njega i on me rukama privukao skroz do sebe, znaci glava mi je bila do njegovih grudi i bukvalno sam cula njegove otkucaje srca, i mi zacutali i kaze on i ruke su ti kratke, i onako spusta njegove ruke niz moje, i dolazi do dlanova i preplete prste oko mojih prstiju, znaci bukvalno se drzimo za ruke kao momak i devojka. I nekoliko minuta mi je stajala glava na njegovim grudima i tako smo se drzali za ruke i cutali. I ja kao krenula dalje, i opet mi pricali nesto nepovezano, sve dok nije stigao drugi mracni deo ulice, i opet smo tu stali, i gledali se, i on me poljubio. I ljubili se mi, bilo je jakooo lepooo i romanticnoo da ne mogu da vam opisem, i on me podigne i krenuo da me nosi kao mladozenja mladu, i stane i dok me drzi u narucju, poljubio me i opet smo se ljubili, i posle me je spustio, i opet krenuo da me ljubi, i tu smo se ljubili bas dugoo, nekih 20ak minuta. I onda smo skontali da je vreme da krenemo kuci. xd I opet sve normalno sada, kao da se nsta nije desiloo. Znaci najlepse mi je sa njim, nekako sa njim uvek bude romanticno i lepoo, i lepo se ljubi xd A najvise mi se svidja to sto time nismo ugrozili nase prijateljstvo, nego sve bude normalno i super. I takoo ne znam sta da mislim i sta da kazem vise, osim sto bih volela da se ovo ponovi jos nekoliko putaa, hihi O:) :D Iskreno, mislim da je nama sudjeno, on je bio moja prva ljubav iz detinjstva, a ja njegova.
'Kad si sa mnom verujem u suprotnoo, ne smem da se zaljubim u tebee..' :)






Нема коментара: