субота, 28. децембар 2013.

Vredi procitati ovaj post! 2014- please be good ♥

Da li i vi odbrojavate dane do Nove godine? Nadate se da ce biti sve bolje u Novoj godini? Hmm, to ne zavisi od vasih zelja u Novogodisnjoj noci, vec od vas samih. Vi cete odrediti da li cete biti srecni i zadovoljni u Novoj 2014. godini, i samo cete vi usreciti ljude koje volite, kao i oni vas. Svi zele da 31.12.2013. u  23:59h budu u zagrljaju voljene osobe od kojih ce cuti reci: 'Volim te', devojke sada trose gomilu para za prelepe haljine u kojima ce zablistati te posebne veceri, naravno, tu su i stikle, torbice, sminka i ostale skupocene stvari. Momci moraju da izgledaju savrseno u raznim odelima, kosuljama i naravno, moraju da imaju neki super auto.. Tipicno za ljude koji imaju normalan zivot i koji ne znaju sta ce sa parama.. Ali, sta je sa onom decom, sa onim ljudima koji su napusteni ili bolesni, sta je sa njima? Da li se iko zapitao sa kime ce oni slaviti Novu godinu? Da li iko zna, kako oni provode ove dane sami u sirotistima, ili ispod nekog mosta? Samo pomislite kome ce oni reci 'Volim te', da li ce biti u zagrljaju roditelja gledajuci prelep vatromet na nebu. Dok vi birate raskosne haljine ili odela, oni biraju mesto gde ce prespavati ili naci hranu. Jeste da ja imam normalan zivot i da isto tako razmisljam sta cu nositi te veceri, ali kada pomislim na sve te ljude i decu, shvatam koliko su mi ove stvari beznacajne, jeftine, u odnosu na ljubav i zastitu koju oni traze. Zapitajte se i vi kako oni zive. Svi smo mi LJUDI, ali retko ko je COVEK! Upravo zbog toga, ovaj post posvecujem bas tim ljudima i toj deci! Meni ne treba nista u Novoj 2014. godini, samo zelim da moja porodica i moji prijatelji budu srecni i da imaju normalan zivot, i da ne budu bolesni. Meni ne treba gomila novca ili skupocene stvari da bih bila srecna. Dovoljno mi je da usrecim druge ljude da bih bila vesela i puna sebe. Ljubav se ogleda u malim znacima paznje!- zapamtite to. U Novoj 2014. godini zelim da sva deca na svetu budu srecna ma gde se ona nalazila, zelim da im se pruzi ljubav, i da bolesna deca ozdrave, ukoliko je to moguce. Takodje, to isto zelim i za sve ostale ljude na ovoj planeti. Naravno, i vama zelim sve najlepse u Novoj godini, od srca vam to zelim iako vas ne poznajem, ali cemu dusa i srce ako ne znate da volite i postujete druge oko sebe? Nadam se da ste me razumeli sta sam htela da kazem u ovom postu, i zapamtite da bogatstvo nista ne znaci ako niste srecni. Bolje je biti siromasan ali srecan, nego bogat ali nesrecan. I naucite da uzivate u zivotu, jer je zivot jedan, i samo jednom se zivi. Evo pesme za vas: Da smo zivi i zdravi jos godina sto, da je pesme i vina i da nas cuva Bog, da su najbolje zene uvek pored nas jer ovaj zivot je kratak i prozujii za cass. :D 
25,26, 27, 28. Dani polako prolaze i svo zajedno odbrojavamo danee. :D ♥ Ljudi, zelim vam srecnu Novu godinu, i da mi svi budete tako lepi, pametni i dobrii. Hehee :D ♥
E pa nadam se da ste shvatili moje reci, i razmislite malo o tome. :D ♥
LOVE U! ♥ :*
~ :* ♥ XO, XOO ♥ :*~





5 коментара:

Анониман је рекао...

Cool

Tinejdzerka је рекао...

:)

Анониман је рекао...

koliko imas godina?

Анониман је рекао...

Moj dobar drugar Ognjen zeli da se ofarba u zeleno,posto je musko njega je bilo sramota da pita KOLIKO MU TREBA STEP SOKICA OD KIVIJA. HAHAHHAHAHAHAH GIO NEMOJ DA SE STIDIS NINDZA CE SVE DA SREDI :D

Tinejdzerka је рекао...

Imam 14 godina, msm sad cu napuniti 15. :)
HAHAHAHAHAHAHAH ajooj xD Pa 2-3 kasikice. :D
A koji Ognjen? xD