среда, 25. децембар 2013.

Raspust, svasta nesto :D ♥

'Zbog nass, ja gradio sam svet bez drugova, jer dovoljna si bila srcuu mom.' http://www.youtube.com/watch?v=5kusMHJbBUk
Caos ljudi evo i mene napokon. :D 
Za ovaj duzi period svasta se izdesavalo. U skoli je ova poslednja nedelja bila predobra. Moja BFF i ja smo se zezale da drugovima i super se provodile. Drugarice iz razreda su toliko ljubomorne na nas zbog toga. Njih decaci samo iskoriscavaju takoo sto ih vataju, a moju BFF i mene grle i traze savete od nas i jako nas vole. Posto ih decaci ne primecuju (osim kada imaju potrebu..) one izbacuju grudi i dupe kako bi privukle paznju. Nama su najbolji drugovi priznali da nas nikada nece iskoriscavati i da nas vole, a sa njim se samo poigravaju. ^^ U skoli sam osvojila 2. mesto na konkursu iz likovnog, direktor me je pohvalio i kao nagradu za rad dobila sam diplomu, tempere, olovku i svesku za skiciranje. :D Msm, odavno smo utvrdili da sam umetnicka dusa. xD Hahahha moj tata kaze da je talenat samo pevanje i crtanje a ostalo se sve moze nauciti, sto i jeste tacno. I ja mu rekla da treba da bude ponosan jer sam u svakom smislu talentovana. :D xD U petak smo imali igranku i bilo nam je superr. Sjajno sam se provela. :D U skoli postoji decko sa kojim sam bila letos, ali on je raskinuo i sada je opet zaljubljen u mene i hoce da bude sa mnom za Novu, ali ja necu. I mama zna da se on 'mota' oko mene xD i kada se zavrsila igranka dosla mama po mene i pita me kao 'Jel si plesala sa ******', ja kao 'ma nisam' i pita ona 'Znaci nije bio stiskavac?' ja reko 'nije', i kaze ona 'e jebi ga'. Hahahahah ja sam se valjala. :'D A u ponedeljak smo mi, osmaci delili cestitke i u skoli je bio i nas drug koji je isao sa nama u zabaviste i moja BFF smo ceo dan pevale sa njim Cecine pesme i ludo se provele i smejale se. A drugarice u nas samo popreko gledale. I od tog decka sam dobila cestitku u kojoj pise 'Tacno u ponoc kad kazaljke se spoje ti prosaptaj ime moje, onda cu znati da ti vrede reci moje. srecna Nova 2014. ♥' Jooj, ja gledam, nisam znala sta da kazem pa sam mu se samo zahvalila za cestitku. A znam ja da on mene jako voli, i hoce da me pita za Novu godinu da budem sa njim, i svi mi kazu da budem sa njim. Ali ja jednostavno ne mogu da predjem preko svega stosam prosla sa njim, msm zbog svadje kada smo raskinuli, i znam da je on presladak, i jako smo dobri drugovi sada ali ja jednostavno ne mogu da budem sa njim. I raspust je konacno poceo i doslo je vreme da se vole svi dani u nedelji. :D Juce smo bili po knjizice i prosla sam Odlican 4,80. Pa mislimm, to je znanje. B| xD 
Evo ocena:
Srpski jezik: odlican (5)
Engleski jezik: odlican (5)
Likovna kultura: odlican (5) 
Muzicka kultura: odlican (5)
Istorija: odlican (5)
Geografija: odlican (5)
Fizika: vrlo dobar (4)
Matematika: odlican (5)
Biologija: vrlo dobar (4)
Hemija: vrlo dobar (4)
Tehnicko i informaticko obrazovanje: odlican (5)
Fizicko vaspitanje: odlican (5)
Verska nastava: istice se
Ruski jezik: odlican (5)
Izabrani sport: odlican (5)
Informatika i racunarstvo: odlican (5)
Vladanje: primerno (5) Hahahhahah dovedite mi najbolju drugaricu, i promenicete misljenje u sekundi. :'D
Opravdanih: 16
Neopravdanih:/
Pa mislim- dete za primer. Hahahhaha au. :'D Jaoo, nemojte misliti da sam steberka, jer nisam. :D
I takoo, decko mi ne treba sada, bas mi je lepo ovako, a i niko mi se ne svidja, tako da necu biti ni sa kim dok se ne zaljubiim. :'D posle Nove godine idem dole u Srbiju, kod brata na 18-ti. :D 
Neee znam vise sta da vam pisemmmm. :DD
Ajao slusajte ovo. Isla mama u grad i ja joj rekla da mi kupi brus. Dosla ona kuci i ja ga probala i otisla ja do mame, onako u brusu i kaze 'Mama, zar ti ja licim na Pamelu Anderson!?' AHAHAHHAHA brus mi je bas bio veliki. :'DD Ali nosim ga ni ne primecuje se dok ga nosim da mi je velik, samo kada lezim primecuje se ona praznina. Hahahhahah devojke ce me razumeti. e da i postala sam prava devojka 27. novembra. I to ce devojke razumeti. :'D I takoo odoh ja sada jer ne znam o cemu da pism vise. :D 
Love u ♥!  

Нема коментара: