петак, 27. децембар 2013.

Ludo vece :D

Caos :D
Danas mi se nije desilo nista posebno, ceo dan sam prespavala, bukvalno, tako da cu vam opisati jucerasnji dan. :D
Ovakvu kapu je nosio xDD
Ovakoo. Juce nisam radila nista posebno preko dana. Uvece sam isla da se setam sa drugovima i mojom BFF. Bilo nam je super, zezali smo se, ljuljali, klackali. Decaci su bacali petarde, a moja BFF i ja smo pevale Cecine pesme sa vec spomenutim drugom koji nam je drug iz zabavista. Hahahha on je kralj, obozavam ga. Nosio je neku pletenu kapu koja izgleda kao turban, i onda smo se zezali kao on je Sultan Sulejman, ja sam Hurem, a moja BFF Hatidze. On nije mogao da zapamti to ime pa ju je zvao Hadziginda. Hahahahh xD I onda smo krenuli kuci, BFF je otisla sama, a ja sa drugovima jer zivimo u istom kraju. I stigli mi iz centra skroz u nas kraj ispred drugove kuce i onda je on skontao da mu je ispao telefon. I  onda smo se opet svi vratili i nasli telefon i otisli u neki kao kafic i tu ima sto za bilijar, i igrali smo bilijar i zezali se. I posle smo moj Sulejman i ja otisli kuci, a ovi su ostali tamo. I takoo, sve u svemu bilo nam je superr. :D <3
I takoo, danas sam imala trening oko pola dva, i kada sam se vratila kuci oko tri, jela sam i legla da spavam, i spavala sam do pola osam. I onda sam otisla da se tusiram i opet se spremila za spavanje i bila na fejsu i tako. I sada je vec pola dva ujutru i ja ne mogu da zaspim. xD I tako, ne znam vise sta da vam pisem, tako da CAOOS. :D <3

Нема коментара: