уторак, 4. октобар 2016.

Happy rainy day

'Da nisi mooj i kad si tuu, u drugom si snuu' Tina Ivanovic- Ko manijak
Dje ste ljudii :D
Sada slusam muziku, pijem kafu i uzivam u kisovitom danu. Danas imam lepe vesti. DOBILA SAM 4 IZ MATEEE, izdominirala sam, znam.. hahahha. Iiii dobila sam 5 iz ginekologije, iz referata. Posto smo imali dvocas, prvi cas smo predavali to sto smo imali i ja morala prva, ali dobra sam bila pa mi je dala 5, a drugi cas je pocela da proziva i. sva sreca, sto sam imala referat jer bi me inace prozvala da odgovaaram celo gradivo. Izvukla sam see. I takoc, bas mi je divan dan danaas. Sada planiram da odgledam film Me before you, tj. skidam ga trenutno, pa cu uzeti da ucim interno. Upravo mi je BFF poslala skrinsot sa instagrama, ja sam oplakala, postavicu sliku da mozete da videte, mislim da se vecina devojaka tu pronalazi hahahahhha. Kao sto ste skontali, pocela sam malo cesce da vam pisemm, tako da cu i ubuduce da vas izvestavam o desavanjima, ne verujem da vas bas toliko zanima moj zivot, ali u komentaru slobodno napisite sta vas direktno zanima, znaci o bilo cemu cu pisati... Cisto da vas ne smaram toliko :D Odoh sada da gledam film, pa se cujemo. A vi odslusajte pesmu Just the way you are. Vidimo see ♥

1 коментар:

Aandy је рекао...

Odlican blog, veoma zanimljiv, ❤❤ pratim te, pa ako zelis uzvrati ❤❤https://aandymm.blogspot.rs