недеља, 2. новембар 2014.

Totalna dominacija :D

'Svaki dan po kaficimaa, pijem kafu sa mladicima, po buticima vucem see, po sto puta presvucem se' :D Idemooo, ojsaaa :D
 Gde ste ljudii? :D Sta imaa? :D Kako zena? Kako deca? :D Ja sam dobro, a vi kako te? :'D
Ovakoo, kao sto znate ove nedelje sam imala prvu pomoc, i mogu vam reci da sam dominirala u svakom pogledu.:D
Dobila sam pet iz 'pregleda od glave do pete', 'bocnog koma polozaja', a totalno sam izdominirala kod 'kardiopumonalne reanimacije tj. kod ozivljavanja'.
Ovkoo, podelila nas profesorka u dve grupe i jedna grupa radi ozivljavanje kod coveka, a druga kod bebe. I sad ja radim kod coveka usta na usta i masazu srca, i kaze profesorka 'Bravoo, odlicno ti to radis.. Kako se ono zoves? Bravoo *, sve bez greske, evo ti pet.' Hahahha, znacii haos. :D
I takoo, juce smo imali neki test i tu sam dobila 3, i imam zakljucenu peticuu :D tako je malenaa xD
Jaoo, D je takoo presladaak, stalno se gledamo u skolii, i bas je micaa, i ima prelep osmeeeh i prelepe plave ociiiiiii :O *-*-*
Sada se smaram i jedem slatkise donete sa Zadusnica. Hihi :)
'Ti imas neku vrlo cudnu mocc, zbog tebe ja ne spavam celu noc. Cekam trenutak kad ces opet docii, da me izlude tvoje plavee ocii' ♥ ♥ ♥
'Pricaju ljudii druga te ljubi, a meni ce doci glaveee, aj lelelej,aj lelelej TVOJEE OCI PLAVEE *-*-*-*-*


3 коментара:

Unknown је рекао...

Koja si ti kraljica ,ja sam se ismijala ,čitala sam ovo tako nekako kao da negdje žurim ,ono sve u hiperaktivnom stilu,moram ti priznati da sam prvi put na ovom blogu ,sviđa mi se baš sve dizajn tvoj način pisanja baš sve.! i naziv bloga ti je zakon haha xd oke šta još da kažem,ja inače imam mnogo toga da kažem ,ali ovaj put ne ...samo tako nastavi ja ću te i dalje pratiti <333
posjeti i ti moj blog ako imaš vremena
iamforeverdirectioner.blogspot.com
usput ne znam da li sam gore napisala a ne vidim a morala bih povući miš da pogledam gore a ne da mi se tako da ja sam emma samo da ti se predstavim.

emma

Unknown је рекао...

Nominovala sam te za Liebster award Tag
http://suzanas1.blogspot.com/

Barta♥ је рекао...

Nominujem te za Liebster award Tag-----------------> http://bartalove.blogspot.com/2014/12/liebster-award-tag.html ♥♥♥