среда, 16. април 2014.

Kako smuvati decka u 10 koraka?

1.
Prvi utisak je najbitniji

Nikada nećeš biti u prilici da popraviš prvi utisak. Zato se super skockaj. Naravno, neka to ne bude ništa preterano, niti napadno, malo šminke i slatka frizurica biće sasvim dovoljni. Ukoliko frajer tvojih snova još nema pojma da postojiš, u prednosti si. Njegov prvi utisak zavisiće od toga kako ćeš mu se predstaviti. Nemoj da se plašiš, i momci isto uživaju u flertovanju.
2.
Smej se!

Većina frajera obožava devojke sa smislom za humor. Sitne životne promašaje mnogo lakše ćeš podneti ukoliko se nasmeješ samoj sebi. Ako si pomalo čudna ili šeprtlja, smisao za humor ti može biti od velike pomoći. Uz malo vežbe ljudi će se smejati s tobom, a ne tebi. Osim toga, svako je mnooogo lepši sa smeškom na licu.

3.
Budi zainteresovana za sve što priča!

Budimo iskreni, niko nije interesantan sve vreme. Ideja nije da uvek budeš zainteresovana, već da deluješ tako. Momci vole pažnju. Što više on bude ubeđen da tebe stvarno zanima ono što ono priča, više će ti se otvoriti. Kontakt očima je veoma bitan faktor. Uvek ga gledaj pravo u oči. I ne zaboravi važnost govora tela.
4.
Odaberi neku “mušku” stvar i totalno otkini na nju

Činjenica je da momci dele ista interesovanja kada su u pitanju sport & kola. Baci pogled na njegov profil na MySpaceu ili Facebooku. Otkrij šta ga interesuje u životu i informiši se o tome. Sprovedi pravo malo istraživanje i potrudi se da zapamtiš neke stvari koje ćeš kasnije u konverzaciji sa njim upotrebiti. Momci su uvek impresionirani kada se devojke razumeju u muške stvari.
5.
Pronađi zajednička interesovanja

Ukoliko znaš da imate zajednička interesovanja, iskoristi to. Mnogo je lakše ćaskati o stvarima koje kapiraš. Ukoliko ih nemate, najbolje da proćaskate o svekodnevnim temama, pa se na osnovu toga upustite u neke dublje razgovore.
6.
Iskrenost, pre svega!

Iskrenost je najdelotvornija u stvaranju bilo kojeg odnosa, zato budi otvorena i iskrena i prema potencijalnom momku. Iako većina devojaka misli suprotno, većina frajera ceni iskrenost. Sa iskrenošću dolazi i poverenje, pa nikada nećeš morati da se plašiš otkrivanja mogućih mračnih tajni.
7.
Ne budi očajnica

Uvek glumi cool ribu. Šta god da činiš, NI SLUČAJNO nemoj da mu priznaš da nikada nisi imala momka i li da si totalno i ludo zaljubljena u njega. Očajne devojke ih užasno nerviraju. Namesti situaciju da se on prvi zainteresuje za tebe. Ukoliko i dobiješ njegov broj moba, nemoj prva da ga zoveš, već sačekaj da se on javi.
8.
Budi ono što jesi

Nikada se ne pretvaraj da si nešto što nisi i nauči da se osećaš super u svojoj koži. Svako je poseban na svoj način. Fokusiraj se na svoje dobre strane i osobine i pokaži mu ih u punom sjaju. I zapamti: treba da budeš što opuštenija! Ćaskanje će, u tom slučaju, ići mnogo lakše.
9.
Samouverenost pali!

Samouverenost je seksi. Ovo je najbitnija stavka koju moraš da zapamtiš, ali ona takođe može da bude i najteža. Ne moraš da budeš najlepša devojka u sobi da bi privukla pažnju svih frajera, moraš samo da budeš najsamouverenija. Ukoliko se ponašaš kao da si posebna i drugačija od ostalih, potoje šanse da ćeš ga lako ubediti da sam otkrije šta te to čini tako neodoljivom. I zapamti, uvek hodaj podignute glave, zabaci ramena i uvuci stomak. Oh, i naravno, ne zaboravi svoj najlepši osmeh.
10.
Kaži šta misliš!

Nemoj da se plašiš da kažeš svoje mišljenje o nečemu. Većina momaka voli devojke koje preuzimaju inicijativu u razgovoru. Nikada se ne ustručavaj da mu kažeš šta stvarno misliš o nečemu, bez obzira na to kako bi mogao reagovati. I uvek se trudi da ti budeš ta koja vodi razgovor, jer muškarci više vole da budu vođeni, nego da vode.

27 коментара:

Unknown је рекао...

Nije mi se desilo,ali cisto da pitam,sta da radim ako on pita npr. "Zasto si mi se odjednom toliko priblizila?" Ili nesto tog tipa?

Unknown је рекао...

Dunja,kazes mu kao nesto ovog tipa; 'pa nisam sa tobom pricala dugo vremena,pa bi volila da to nadoknadim' . XD ako ti je ovo glupo,probaj ovo;'pa onako,bude smor,znas kako vec,pa se sjetim kako bi mi mogao uljepsati dan brt. ,nego,kako si?'.... nastavis.. :-D ja sam se izvukla sa ovom drugom,ili jednostavno mozes reci; 'onako'. Ili preskoci to. :-)

Анониман је рекао...

Znam da je glupo ali ja se nikad nisam poljubila sta da uradim ako ne budem spremna ??

Tinejdzerka је рекао...

-Dunja, nemoj odjednom promeniti ponasanje, nego polako malo po malo, i vremenom nece ni skontati da ste u najboljim mogucim odnosima. :D

-Samo odmakni glavu, ili ako te je sramota zbog toga reci da imas decka, ili jednostavno reci da ne zelis vezu trenutno. :)

Анониман је рекао...

a sta ako nisam ostavila dobar prvi utisak?sta ako sam smarala na fb-u?

Unknown је рекао...

Ovako dolazim na ovu temu gledam nesto i naidjem na ovu temu.
I naravno ja sam musko
1. Ja obozavam kada devojka kada ja pricam da ona se smeska i tako to tako mi daje osecaj i vec mi pokazuje da hoce nesto
2. Ocajno mrzim devojke kada stave sminku ili nes (Budi svoja)
3. Po meni je najlepse kada imate prilike posto verovatno ovde ste svi skoro iz osnovne skole koliko vidim, da mu ukazete to kao npr da sednete pored njega da dodjete u kontakt sa njime. I najlepse je npr ako imate Ekskurziju ili neki odmor u autobusu da budete tu pored njega da mu ukazujete to da se dodirujete. Ne mislim na sek* ali mislim npr naslonite se na njega to najvise obozava.
4. Verujte iz iskustva ovo pricam ne mojte mnogo se praviti neko i nesto nego dajte mu priliku isto mrzim takve ''cure'' kada se prave vazne..
5. Ukazite mu to na neki najbolji nacin zamolimte njegovog druga ili vaseg najboljeg druga da mu npr kaze ako ste na ekskurziji da izadje kao da ostanete sami ali mislim da pricate ali jos bolje je da on i ostane ali da ne bude to vise momaka npr samo 2 ne bih on bio siguran da li se njemu udvaravate ili kome vec..
6. Bilo kakva prilika kada je pricajte sa njim.
7. Prvo budite prijatelji pa posle ce polako sve doci
8. Ne mojte se ljubiti tek onako vec kada dodje isto prilika da se poljubite kada imate taj osecaj.
9.Sve sto vi osecate prema njemu oseca on i prema vama i zna kada ce te mu prici i ukazati priliku
10. Ako ste njega mislili ''smuvati'' ne mojte mnogo sa drugima ulaziti u kontakt zato sto on ne zna kome se udvarate cas njemu cas tamo nekome drugom..
11. I ja prosto receno obozavam devojke koje su svoje a ne nesto mi se tu prave nego lepo i ne mojte imati strah ako on se vama smeska i tako to prilazi vam nesto bih hteo pa ne bih... Dajte mu priliku
12. Ako on vama se udvara dajte mu priliku ne mojte ga ispaljivati vec pruzite mu sansu !
POZ!

Milica је рекао...

Ljudi, kako ja da znam da li se ja njemu svidjam? Dopisivali smo se bas bas puno, ali poslednjih 10ak dana ne. Videli smo se poslednji put pre 5 dana na 10min, razmenili po koju rec i to je to. Blejali smo jednom, od tada kao da nam je zahldio odnos. Mnogo mi nedostaje, ali nemam hrabrosti da mu to priznam. Cak mislim da nisam jedina devojka sa kojom se dopisuje i 'muva'. I to me uzasno nervira. A opet, bas mi se svidja taj decko, a mislim da ni on nije potpuno ravnodusan.

Анониман је рекао...

Na slici pise "ljubav je kad te decko uci kosarku a ti ne znas ni dvokorak" jbg ja ga znam hahaahahahha :')

Natalija Stankovic је рекао...

Sta da radim ja sam ga poljubila kad smo se upoznali i grlili smo se po hodnicima i onda nas je razredna grdila i rekla je da ce da kaze njegovoj razredno a mene da ce da ubije ako se to bude ponovilo.Sad on nece da me pogleda sta da radim???molim vas dajte mi savet

Nevena је рекао...

Postoji jedan decko koji mi se svidja vec godinu dana,nemamo zajednickog drustva tako da ne izlazimo zajedno, dopisujemo se, ali vrlo retko, srecemo se po gradu, ponekad imam utisak da mu se svidjam, a ponekad, jako je komplikovano, ne znam sta da radim, moze savet??����

Анониман је рекао...

Caoo!!
Meni se jedan dečko svidja već duže vreme ali ja mislim da se ja njemu uopšte ne svidjam ja stvarno ne znam sta da radim...volela bih da idem sa njim na malu maturu ali on će vrv pozvati drugaricu iz razreda.sanjala sam ga 3 noći za redom i to kako se grlimo i ljubimo...ja stvarno ne znam kako da mu na lagan način prijem i da mu se svidim:)
Molim Vas pomozite mi!!!��❤

Unknown је рекао...

Natalija jednostavno mu pošalješ pruku da se vidite i onda ga sve lepo pitaj.

Unknown је рекао...

Natalija jednostavno mu pošalješ pruku da se vidite i onda ga sve lepo pitaj.

Unknown је рекао...

Natalija,jednostavno mu pošalješ pruku da se vidite i onda ga sve lepo pitaj.

Unknown је рекао...

Ja sa jednom deckom cas jesam čas nisam u vezi zato što on nezivi i ovom gradu.A nemogu da odem da živim tamo!😭

Анониман је рекао...

Treba mi pomoc!Za par dana idem na rodjendan gde ce on biti. Sama pomisao na njega me jezi i tako mi je savrseno kad samo pomislim kako se ljubimo. Stvarno bih zelela da se smuvamo. A mislim da nema bolje prilike od ove jer cemo biti nas dvoje i njegov i moj mladji brat, tako da ce biti lako da ostanem sa njim sama ali se bojim jer je stariji od mene 2 godine da me bukvalno nece ni pogledati. Da li mi neko moze pomoci kako da privucem paznju?

Анониман је рекао...

E ovako...Svidja mi se jedan decko iz skole. On je stariji od mene dvije godine. Pratimo se na instagramu(ali mi ne lajkuje nista), mislim da me nije bas primjetio i obratio paznju na mene. Jako zelim da me primjeti i da ostvarim nekakv kontakt sa njim. Problem je sto niko od mojih drugarica se ne druzi sa njim i njegovim drustvom, pa nemam kako. A jos jedan problem je sto ja zivim u drugom gradu, a idem u skolu u taj grad gdje je on, pa ga samo u skoli vidjam.

Анониман је рекао...

E ovako..... U skoli je dosao novi decko. Mn se on svidja ne poznajemo se bas dobro, ali smo se dop ali ne javlja mi se u skoli. Kad me vidi neki put me pogleda nekad ne, i kad me pogleda kao da oce da se nasmeje ali u jednom trenutku stane. Mladji je od mn godinu dana. Kad mu nap poruku nekad ne odgovori. Sta da radim da mu se dopadnem? Pomozite plizz

Анониман је рекао...

E ovako.... Dosao je novi decko kod mn u sk. Svidja mi se. Nismo se bas dobro upoznali. Dop smo se par puta nekad mi odg nekad ne. Kad me vidi u sk nead me pogleda kao da oce da se nasmeje ali u jednom trenutku stane. Mladji je od mn godinu dana. Kako da se smuvamo? Pomozite molim vass

Анониман је рекао...

Kako da smuvam decka koji me cak i ne primecuje ???

Unknown је рекао...

Treba mi pomoc. Ja sam pre dva meseca ugledala jednog decka iz beceja. I dopisivali smo se mesec dana. Ja sam sad u subotu otisla u becej zbog njega . i izasli smo u jednu diskoteku gde je on menedzer. I ja sam povela dve drugsrice i jednog druga. I njemu se svidela moja drugarica a ne ja. Sta da radim? A jako mi se svidja decko jako.

Unknown је рекао...

Treba mi pomoc. Ja sam pre dva meseca ugledala jednog decka iz beceja. I dopisivali smo se mesec dana. Ja sam sad u subotu otisla u becej zbog njega . i izasli smo u jednu diskoteku gde je on menedzer. I ja sam povela dve drugsrice i jednog druga. I njemu se svidela moja drugarica a ne ja. Sta da radim? A jako mi se svidja decko jako.

Unknown је рекао...

Pomoc molim vas. Svidja mi se jedan decko iz beceja. Ja sam izasla sa drugaricama u tu diskoteku gde radi i bili smo zajedno u separeu. A dopisivali smo se dva meseca. I on se zaljubio u moju drugaricu a ne u mene. A pri kraju veceri rekao mi je da ne mislim da me ne zeli nego da nece da zuri. A pored mene je bio u diskoteci i slikao se sa njom a ne samnom. Sta da radim? I da kad sam bila dosla kuci on me je naz i pitao kako se zove ta devojka i jos mi je rekao da je lepa. Sta da radim pomoc pomoc!!!!

Анониман је рекао...

Zaljubila sam se u jednog decka pitao me da ga poljubim u usta i pristala sam ali posle nekoliko dana pitala sam ga dali me voli i reko je ne ali mi non stop pise dali mu se svidjam neka mi neko pomogne bilo ko pliizz��

Анониман је рекао...

Meni se to desilo. Prepusti se. On verovatno zna sta radi. I ni slucajno nemoj da mu kazes da se nikad nisi ljubila. Prvi put kad sam se poljubila,bilo je grozno. On nije imao pojma da se ljubi. Mislila sam da ce me progutati. Fazon je samo da sto manje otvaras usta��

Анониман је рекао...

Pomoc ljudi! Na jednoj zurci sam zapala za oko jednom momku, takodje i on meni. On mene stalno gleda i cula sam da prica svojim drugovima o meni. Ali problem je sto je on stariji brat jedne moje drugarice i ja to nisam znala sve do nekako, on zna da se nas dve druzimo i ne znam da li je to njemu problem.

Анониман је рекао...

Ima jedan djecak koji mi se sviđam ali on je šesti razred a ja osmi I vidimo se samo u skoli na hodnicima a zivi veoma dalje od mene i par puta smo razgovarali i cesto gleda u mene i neznam sta cu nerazgovaramo vise ponekad malo pomozitee miii!